کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمادگی شیمیدر برای مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال

خبرگزاری فارس , 3 آذر 1399 ساعت 9:36

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: همه روزه تمرین می‌کنیم تا آماده مرحله بعدی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور شویم.


به گزارش قم نیوز مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با توجه به فاصله‌ زمانی موجود بین مسابقات، این روزها به شکل منظم تمرین می‌کنیم تا آماده بازی‌های بعدی در مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال شویم.

وی ادامه داد: هر روز که به بازی‌های آتی نزدیک شویم از فشار تمرینات کمتر می‌شود و به دنبال این هستیم که یکی دو بازی تدارکاتی نیز برای روزهای پایانی هفته آینده در نظر بگیریم تا بازیکنان تیم در شرایط مسابقه قرار گرفته و آماده رویارویی با حریفان شوند.

سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم اضافه کرد: بازیکن مصدوم نداریم و تنها بازیکنان غایب تمرینات ما عماد سلمانی و ایلوی وارگاس هستند، سلمانی برای بازی‌های پنجره انتخابی کاپ آسیا در اردوی تیم ملی کشورمان است و وارگاس به اردوی تیم ملی دومنیکن رفته است.

گفتنی است: تیم بسکتبال شیمیدر قم این روزها تمرینات خود را در مجموعه ورزشی آفتاب پیگیری می‌کند تا طبق برنامه فدراسیون بسکتبال، دهه دوم آذر ماه در ادامه بازی‌های فصل 1399 لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور برابر حریفان خود از گروه دوم مقدماتی به میدان برود.

نماینده بسکتبال استان قم در دو مسابقه از مرحله نخست رقابت‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال دهه دوم آبان ماه در تالار بسکتبال آزادی ابتدا به مصاف تیم نیروی زمینی تهران رفت و با نتیجه 109 بر 69 حریف خود را شکست داد، سپس در دومین بازی به مصاف تیم آینده‌سازان تهران رفت و با حساب 107 بر 62 به برتری رسید.

تیم بسکتبال شیمیدر قم در گروه دوم از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور حریفانی همچون ذوب‌آهن اصفهان، شهرداری بندرعباس، مس کرمان و مهرام تهران را نیز پیش‌رو دارد و باید در ادامه لیگ به مصاف این رقبا برود.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 92832

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92832/آمادگی-شیمیدر-مرحله-دوم-لیگ-برتر-بسکتبال

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir