سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : 92842

تقدیر از برگزیدگان جشنواره عکاسی شهر من

قم نيوز : مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان قم با اشاره به فراخوان جشنواره شهر من بیان کرد: با برگزاری ورکشاپ و بازدید از بخش های مختلف شهر ظرفیت خوبی برای تولید آثار شکل گرفت.
تقدیر از برگزیدگان جشنواره عکاسی شهر من
محمدمهدی بهمنی ظهر امروز در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره عکس شهر من، با اشاره به پیشنهاد سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برای برگزاری نمایشگاه عکسی از شهر قم اظهار کرد: ما پیشنهاد داشتیم که ورکشاپی در این خصوص برگزار شده و سپس تولید آثار انجام شود.
 
وی هدف از برگزاری این جشنواره را ارائه تصویری منصفانه و کامل و امروزی از شهر قم عنوان و تصریح کرد: تصویر کامل و جامعی از قم در رسانه ها وجود ندارد و قسمت هایی که امروزی تر است و پیشرفت شهروندی در آن مشخص بوده کمتر در رسانه ها به آن پرداخته شده است.
 
مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان قم با اشاره به فراخوان جشنواره شهر من بیان کرد: با برگزاری ورکشاپ و بازدید از بخش های مختلف شهر ظرفیت خوبی برای تولید آثار شکل گرفت.
 
وی با بیان اینکه جمع آوری آثار مصور از شهر قم هدف دیگری از برگزاری این جشنواره بوده است خاطرنشان کرد: در شهرهای پیشرفته زمانی که قصد توسعه شهر را دارند و بافت های سنتی در حال از بین رفتن است ظرفیت هنرمندان و عکاس ها برای ثبت آثار از این محل ها به کار گرفته می شود.
 
بهمنی با بیان اینکه در قالب این جشنواره سه ورکشاپ با حضور اساتید حرفه ای عکاسی و معماری در قم برگزار شد افزود: همچنین در قالب این ورکشاپ ها تورهای گردش در شهر نیز برگزار شد.
 
وی با بیان اینکه در مرحله داوری 83 عکس انتخاب شد گفت: با وسواس خاصی عکس ها با حضور داوران و اساتید برجسته عکاسی استان داوری شد.
 
بهمنی تصریح کرد: عکس ها در سه بخش فضای شهری، شهروندی و هویت شهری شرکت داده شده و داوری شده اند.
 
 
انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcewv8o.jh8wei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما