قم نيوز : سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور گفت: با تقویت بنیه علمی حوزه های علمیه می توان با تهاجم فکری فرقه ها در فضای مجازی مقابله کرد.
توانمندسازی حوزه های علمیه برای مقابله با تهاجمات فکری ضروری است
توانمندسازی حوزه های علمیه برای مقابله با تهاجمات فکری ضروری است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام میرخانی در مراسم افتتاح کارگاه آموزشی «نحوه تعامل و مناظره با اهل سنت»، وحدت را رمز موفقیت مسلمین در جهان دانست و گفت: باید همه با هم یکپارچه باشیم تا بتوانیم اسلام ناب محمدی را در تمامی دنیا گسترش دهیم.

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور با بیان اینکه حوزه‌های علمیه منبع معنویت هستند، افزود: علما در راه جهاد برای خدا همواره ثابت قدم بوده‌اند و مردم نیز تا پای جان پشت سر آنان لبیک گفته‌اند.

وی ادامه داد: یادگیری و آموزش توأمان با تحقیق و پژوهش می‌تواند مهارت طلاب را در آموختن عمیق علم و دانش تحکیم بخشد و او را با روش‌های ایده پردازی و نظریه پردازی همراه با قلم رسا تقویت کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرخانی گفت: ایجاد بسترهای لازم حمایتی، تشویق و ترغیب در زمینه ارائه تحقیق و پژوهش توسط طلاب، موجب تقویت بنیه‌های علمی و عملی شده و در نهایت، پرورش پژوهشگران نخبه و موفق را در حوزه‌های علمیه افزایش می‌دهد.

گفتنی است این کارگاه با ارائه حجت الاسلام والمسلمین توحیدی «از اساتید نخبه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» ویژه طلاب و روحانیون شهر زاهدان برگزار شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf0cd1.w6d0tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما