کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیماریابی کرونایی به‌صورت محله محور در قم انجام می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 3 آذر 1399 ساعت 17:49

مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: کسبه بی‌شماری متضرر شدند، استاندار تأکیددارند ضرر و زیان‌ها جمع‌بندی و در سطح کلان پیگیری شود، امروز حفظ جان در اولویت است.


به گزارش قم نیوز محسن اروجی با اشاره به شاخص‌های مهم طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: توجه به قرنطینه و ره‌گیری هوشمند بیماران توسط نرم‌افزار ماسک و اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی وسیع و حفاظت از گروه‌های آسیب‌پذیر دارای بیماری زمینه‌ای و سن بالا ازجمله محورهای مهم این طرح است.

وی تصریح کرد: تقویت فرایند درمان سرپایی و کاهش بستری و مدیریت بیماری با رویکرد خانواده و محله محور از دیگر ویژگی‌های طرح شهید سلیمانی است، انتظار می‌رود شهروندان در اجرای این طرح همراهی و مشارکت جدی داشته باشند، به‌ویژه از روز گذشته که طرح ویژه محدودیت‌ها اجرا شد و نیازمند تعامل بیشتری از سوی مردم هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم عنوان کرد: هر چه بتوان این طرح را عملیاتی کرد روزبه‌روز آثار آن را در سطح جامعه و شهر و مراکز درمانی و خانواده‌ها خواهیم دید، بسیاری از افراد شرایط بستری شدن را ندارند و در منازل قرنطینه هستند و توسط مرکز بهداشت کنترل می‌شوند، تقاضا داریم در جهت حفظ سلامتی از ترددهای غیرضروری در سطح شهر جلوگیری شود.

اروجی خاطرنشان کرد: شرایط فعلی برای همه سخت و ماندن در منزل و استفاده از سامانه شاد دشوار است و ما موضوع را درک می‌کنیم، قطعاً کسبه بی‌شماری متضرر شدند اما استاندار تأکیددارند ضرر و زیان‌ها جمع‌بندی و در سطح کلان پیگیری شود، امروز حفظ جان در اولویت است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 92858

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92858/بیماریابی-کرونایی-به-صورت-محله-محور-قم-انجام-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir