قم نيوز : مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: کسبه بی‌شماری متضرر شدند، استاندار تأکیددارند ضرر و زیان‌ها جمع‌بندی و در سطح کلان پیگیری شود، امروز حفظ جان در اولویت است.
بیماریابی کرونایی به‌صورت محله محور در قم انجام می‌شود
بیماریابی کرونایی به‌صورت محله محور در قم انجام می‌شود
به گزارش قم نیوز محسن اروجی با اشاره به شاخص‌های مهم طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: توجه به قرنطینه و ره‌گیری هوشمند بیماران توسط نرم‌افزار ماسک و اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی وسیع و حفاظت از گروه‌های آسیب‌پذیر دارای بیماری زمینه‌ای و سن بالا ازجمله محورهای مهم این طرح است.

وی تصریح کرد: تقویت فرایند درمان سرپایی و کاهش بستری و مدیریت بیماری با رویکرد خانواده و محله محور از دیگر ویژگی‌های طرح شهید سلیمانی است، انتظار می‌رود شهروندان در اجرای این طرح همراهی و مشارکت جدی داشته باشند، به‌ویژه از روز گذشته که طرح ویژه محدودیت‌ها اجرا شد و نیازمند تعامل بیشتری از سوی مردم هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم عنوان کرد: هر چه بتوان این طرح را عملیاتی کرد روزبه‌روز آثار آن را در سطح جامعه و شهر و مراکز درمانی و خانواده‌ها خواهیم دید، بسیاری از افراد شرایط بستری شدن را ندارند و در منازل قرنطینه هستند و توسط مرکز بهداشت کنترل می‌شوند، تقاضا داریم در جهت حفظ سلامتی از ترددهای غیرضروری در سطح شهر جلوگیری شود.

اروجی خاطرنشان کرد: شرایط فعلی برای همه سخت و ماندن در منزل و استفاده از سامانه شاد دشوار است و ما موضوع را درک می‌کنیم، قطعاً کسبه بی‌شماری متضرر شدند اما استاندار تأکیددارند ضرر و زیان‌ها جمع‌بندی و در سطح کلان پیگیری شود، امروز حفظ جان در اولویت است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbwwb9.rhb5spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما