کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افزایش ۵۳ درصدی حقوق مستمری بگیران روستایی و عشایر قم

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 4 آذر 1399 ساعت 10:28

با اجرای طرح همسان سازی مستمری‌ها، حقوق مستمری بگیران روستایی و عشایر قم ۵۳ درصد افزایش یافت.


به گزارش قم نیوز علی رحیمی، مسئول صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قم با اشاره به اجرای طرح همسان سازی مستمری‌ها از افزایش ۵۳ درصدی حقوق مستمری بگیران روستایی و عشایر قم خبر داد.

او  افزود: تلاش کردیم با همسان سازی مستمری، مستمری بگیران گامی بلند در جهت کاهش مشکلات معیشتی بیمه شدگان برداریم.

رحیمی  اضافه کرد:در استان قم تعداد ۷۹۵ نفر از مستمری بگیران صندوق، شامل افزایش مستمری شده‌اند که از این تعداد، ۶۰ نفر آن‌ها از کار افتاده کلی، ۳۸۰ نفر بازنشسته و ۳۵۵ نفر مستمری بازماندگان دریافت می‌کنند که علاوه بر افزایش حقوق آن‌ها معوقات محاسبه شده از ابتدای سال ۹۹ به حساب آن‌ها واریزشده‌است.

مسئول صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قم عنوان کرد: در استان قم از جامعه مشمولان عضویت در صندوق که شامل ساکنین روستا و شهر‌های زیر۲۰ هزار نفر، کشاورزان غیر ساکن روستا، رانندگان حمل بار و مسافر بری برون شهری و ...، تعداد ۹.۸۸۸ نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایرهستند.

رحیمی در پایان گفت: با توجه به پرداخت دو سوم حق بیمه از سوی  دولت برای هر فرد، علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به کارگزاری‌های معتبر سراسر استان به عضویت صندوق درآمده و از مزایای بازنشستگی، مستمری فوت، ازکار افتادگی، نقل و انتقال سوابق و تمدید کارت هوشمند (مخصوص رانندگان) بهره‌مند شوند.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 92866

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92866/افزایش-۵۳-درصدی-حقوق-مستمری-بگیران-روستایی-عشایر-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir