کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدیدهای میدانی به رفع مشکلات تولید کمک می کند

خبرگزاری فارس , 4 آذر 1399 ساعت 22:10

استاندار قم بازدیدهای میدانی را برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی مُفید دانست و بر تداوم این بازدیدها و حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی استان تأکید کرد.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز و در ادامه برنامه «سه شنبه های اقتصادی» ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) و گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به بازدیدهای امروز خود از سه واحد تولیدی صنعتی در استان اظهار کرد: هدف مهم از این بازدیدها، به گردش درآوردن چرخ تولید و در عین حال کمک به رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی و دلگرم کردن آنان به رونق تولید است.

وی افزود: یکی از بازدیدهای امروز مربوط به واحد صنعتی شرکت ایران مرینوس در حوزه نساجی بود که این واحد نیاز به طرح توسعه و تجمیع دارد و مساعدت های لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

استاندار قم درباره بازدید از واحد صنعتی شرکت آذین سازان مبنا در حوزه تولید شیشه ظروف آشپزخانه گفت: این واحد نیز برای ایجاد تنوع در تولید به طرح های توسعه ای نیاز دارد که این مورد نیز پیگیری و دنبال خواهد شد.

سرمست در ادامه به بازدید از شرکت سلامت گستران پردیس پارت، تولیدکننده ماسک های تنفسی، بیهوشی، ونچوری و مدار تنفسی ونتیلاتور اشاره و بیان کرد: این بازدید به نوعی کلنگ زنی و افتتاح هم بود، بویژه آن که کشور و استان در شرایط کرونایی امروز به تولیدات این شرکت نیاز دارد.

وی با بیان این که پشتیبانی لازم برای طرح توسعه ای این شرکت نیز انجام خواهد شد خاطرنشان کرد: هدایت تولیدات برای پشتیبانی از جبهه سلامت کشور، یکی از اولویت های امروز است که تلاش خواهیم کرد تا این اولویت برای کمک به نظام سلامت پیگیری و دنبال شود.

استاندار قم درباره مشکل نقدینگی بسیاری از واحدهای تولیدی گفت: مسؤولان دستگاه های اجرایی و بانک ها نیز در این بازدیدها حضور دارند و تلاش می شود تا در هر بازدید و به صورت فی المجلس به مشکلات رسیدگی و دستور حل و فصل آن ها داده شود.

سرمست تصریح کرد: واحدهای تولیدی استان نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند و یکی از اهداف بازدیدهای ما نیز عملی ساختن همین حمایت و پشتیبانی است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 92888

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92888/بازدیدهای-میدانی-رفع-مشکلات-تولید-کمک-می-کند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir