سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب : 92888

بازدیدهای میدانی به رفع مشکلات تولید کمک می کند

قم نيوز : استاندار قم بازدیدهای میدانی را برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی مُفید دانست و بر تداوم این بازدیدها و حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی استان تأکید کرد.
بازدیدهای میدانی به رفع مشکلات تولید کمک می کند
بازدیدهای میدانی به رفع مشکلات تولید کمک می کند
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز و در ادامه برنامه «سه شنبه های اقتصادی» ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) و گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به بازدیدهای امروز خود از سه واحد تولیدی صنعتی در استان اظهار کرد: هدف مهم از این بازدیدها، به گردش درآوردن چرخ تولید و در عین حال کمک به رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی و دلگرم کردن آنان به رونق تولید است.

وی افزود: یکی از بازدیدهای امروز مربوط به واحد صنعتی شرکت ایران مرینوس در حوزه نساجی بود که این واحد نیاز به طرح توسعه و تجمیع دارد و مساعدت های لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

استاندار قم درباره بازدید از واحد صنعتی شرکت آذین سازان مبنا در حوزه تولید شیشه ظروف آشپزخانه گفت: این واحد نیز برای ایجاد تنوع در تولید به طرح های توسعه ای نیاز دارد که این مورد نیز پیگیری و دنبال خواهد شد.

سرمست در ادامه به بازدید از شرکت سلامت گستران پردیس پارت، تولیدکننده ماسک های تنفسی، بیهوشی، ونچوری و مدار تنفسی ونتیلاتور اشاره و بیان کرد: این بازدید به نوعی کلنگ زنی و افتتاح هم بود، بویژه آن که کشور و استان در شرایط کرونایی امروز به تولیدات این شرکت نیاز دارد.

وی با بیان این که پشتیبانی لازم برای طرح توسعه ای این شرکت نیز انجام خواهد شد خاطرنشان کرد: هدایت تولیدات برای پشتیبانی از جبهه سلامت کشور، یکی از اولویت های امروز است که تلاش خواهیم کرد تا این اولویت برای کمک به نظام سلامت پیگیری و دنبال شود.

استاندار قم درباره مشکل نقدینگی بسیاری از واحدهای تولیدی گفت: مسؤولان دستگاه های اجرایی و بانک ها نیز در این بازدیدها حضور دارند و تلاش می شود تا در هر بازدید و به صورت فی المجلس به مشکلات رسیدگی و دستور حل و فصل آن ها داده شود.

سرمست تصریح کرد: واحدهای تولیدی استان نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند و یکی از اهداف بازدیدهای ما نیز عملی ساختن همین حمایت و پشتیبانی است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcevv8o.jh8wvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما