کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیشرفت‌های خوبی در تولید تجهیزات پزشکی و کمک به جبهه سلامت در قم ایجاد شده است

خبرگزاری تسنیم , 4 آذر 1399 ساعت 23:16

استاندار قم گفت: تحولات و پیشرفت‌های خوبی در تولید تجهیزات پزشکی و کمک به جبهه سلامت در قم ایجادشده است.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در حاشیه بازدید و افتتاح یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی شکوهیه قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه بازدید‌های میدانی مصادف با هفته بسیج و اعیاد، سه واحد در این شهرک مورد بازدید قرار گرفت که واحد صنعتی شرکت ایران مرینوس و واحد نساجی ازجمله آن است.

استاندار قم افزود: این واحدها نیاز به طرح توسعه و تجهیز دارد که در این بخش مساعدت‌های لازم اتخاذ می‌شود تا خط تولید به بهره‌برداری برسد، در این راستا هرگونه طرح توسعه واحدهای تولیدی در قم حمایت می‌شود.

وی با بیان اینکه از یک واحد تولید شیشه ظروف آشپزخانه بازدید به عمل آمد که براساس طرح‌های توسعه به این مجموعه کمک می‌شود تا بتواند محصولاتی با تنوع رنگ و نوع کالا تولید کند، گفت: بازدید، افتتاح و کلنگ زنی واحدی دیگر در ارتباط با تجهیزات پزشکی و ملزومات تنفسی و بیهوشی و انواع ماسک نیز انجام شد که به‌ویژه در شرایط کرونایی موردنیاز است.

سرمست خاطرنشان کرد: در ارتباط با طرح توسعه و تجهیزاتی که در روند تولید موردنیاز است، حمایت‌های لازم اتفاق می‌افتد، خوشبختانه تحولات و پیشرفت‌های خوبی در تولید تجهیزات پزشکی و کمک به جبهه سلامت در قم ایجادشده است.

استاندار قم عنوان کرد:هدف از این بازدیدها این است که چرخ تولید را به حرکت در بیاوریم و به نظام سلامت کمک و آن را به سمت تولیدات بیشتر و پشتیبانی از جبهه سلامت و کادر پزشکی هدایت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان در این عرصه مهم به حمایت نیاز دارند و ما به طور همه‌جانبه در حمایت از تولید در صحنه هستیم، ابراز کرد: یکی از اهداف مهم این بوده که به طور میدانی در جریان مشکلات قرار بگیریم و با حضور مسئولان در بازدید مشکلات با سرعت بیشتری رفع شود.

سرمست عنوان کرد: با توجه به اینکه یکی از مشکلات مهم، کمبود نقدینگی است مسئولین بانک‌ها نیز حضور دارند و دغدغه‌های تولید با آن‌ها در میان گذاشته می‌شود و با این روند بسیاری از مشکلات واحدها در بازدیدهای میدانی حل‌وفصل می‌شود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 92891

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92891/پیشرفت-های-خوبی-تولید-تجهیزات-پزشکی-کمک-جبهه-سلامت-قم-ایجاد-شده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir