کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرداخت هزینه پارک حاشیه‌ای در سامانه قم یار

خبرگزاری فارس , 5 آذر 1399 ساعت 9:23

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از ارسال پیامک هزینه پارک حاشیه‌ای برای صاحبان خودرو خبر داد و گفت: زمانی که هزینه پارک خودرو به 10 هزار تومان برسد پیامکی شامل هزینه پارک، مهلت پرداخت و نحو پرداخت برای صاحب پلاک خودرو ارسال می‌شود.


به گزارش قم نیوز علی نیک با تأکید بر ساماندهی پارک حاشیه‌ای در معابر اصلی شهر، اظهار داشت: بهره‌مندی عادلانه شهروندان از پارک حاشیه‌ای یکی از دغدغه‌های سازمان ترافیک شهرداری بوده و تمهیدات لازم برای آن اندیشیده شده است.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم نیم ساعت ابتدایی پارک حاشیه‌ای در سیستم‌های هوشمند جدید را رایگان اعلام کرد و افزود: بعد از نیم ساعت نخست هزینه پارک به نحوی محاسبه می‌شود که جای پارک به‌صورت منظم برای سایر شهروندان خالی شود.

نیک از ارسال پیامک هزینه پارک حاشیه‌ای برای صاحبان خودرو خبر داد و گفت: زمانی که هزینه پارک خودرو به ۱۰ هزار تومان برسد پیامکی شامل هزینه پارک، مهلت پرداخت و نحو پرداخت برای صاحب پلاک خودرو ارسال می‌شود.ه پارک را تشریح کرد و گفت: پارکبانان به‌صورت منظم و هر نیم ساعت یک‌بار از پلاک خودرو عکس‌برداری کرده و هزینه پارک در سابقه پلاک خودرو ثبت می‌شود.

وی نحوه پرداخت هزینه پارک را نیز توضیح داد و خاطرنشان کرد: زمانی که هزینه پارک خودرو به ۱۰ هزار تومان برسد پیامکی شامل هزینه پارک، مهلت پرداخت و نحو پرداخت برای صاحب پلاک خودرو ارسال می‌شود.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: سامانه قم یار می‌تواند مطمئن‌ترین و سریع‌ترین راه پرداخت هزینه پارک بوده و امیدواریم شهروندان با رعایت قانون نیم ساعت پارک رایگان امکان جابه‌جای پارک و روان شدن ترافیک را در معابر اصلی فراهم کنند.

نیک خیابان‌های دارای پارک حاشیه‌ای هوشمند را نام برد و بیان کرد: بلوار محمدامین(ص) نخستین معبری است که پارک حاشیه‌ای در آن اجراشده و سپس در خیابان شهید صدوقی، خیابان شهدا، خیابان شهیدفاطمی نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 92896

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92896/پرداخت-هزینه-پارک-حاشیه-ای-سامانه-قم-یار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir