کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۸۱۱ میلیارد ریال لوازم خانگی احتکار شده در قم کشف شد

خبرگزاری تسنیم , 5 آذر 1399 ساعت 12:32

فرمانده انتظامی قم گفت: یک انبار لوازم خانگی به ارزش ۸۱۱ میلیارد و ۹۹ میلیون ریال در استان کشف شد.


به گزارش قم نیوز سردار سید محمود میرفیضی در گفت وگویی، در بیان جزییات این خبر افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قم پس از بررسی های اولیه و با همراهی کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) و ضابطان قضایی سپاه استان، محل احتکار تعداد زیادی لوازم خانگی را در یک انبار شناسایی کردند.

وی گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی و ورود کارآگاهان به داخل انبار، محموله لوازم خانگی احتکار شده شامل؛ 38 دستگاه یخچال، 6 دستگاه ماشین لباسشویی، 65 دستگاه بخاری، 2 دستگاه کولرگازی و 9 دستگاه آبگرمکن کشف شد و کارشناسان، ارزش اموال کشف شده را در مجموع 811 میلیارد و 99 میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان قم، با اشاره به دستگیری یک تَن و پلمب انبار مذکور اظهار داشت: متهم به همراه پرونده تشکیل شده، برای انجام مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی استان شد.

میرفیضی خاطرنشان کرد: خرید و فروش کالاهایی که در قانون، ثبت آن ها در سامانه ثبت انبارها الزامی است؛ امتناع از آن مشمول احتکار، قاچاق و سایر تخلفات صنفی می شود.

وی از همشهریان خواست: در صورت مشاهده تخلفات از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 و یا شماره تماس 38700046 پلیس امنیت اقتصادی استان، گزارش های خود را مطرح کنند.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 92900

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92900/۸۱۱-میلیارد-ریال-لوازم-خانگی-احتکار-شده-قم-کشف

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir