چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : 92904

افتخار آفرینی قمی‌ها با 10 مدال ووشو آنلاین جهان

قم نيوز : ووشوکاران استان قم در هر دو بخش مردان و بانوان با درخشش در مسابقات آنلاین قهرمانی جهان موفق به کسب 10 مدال این پیکارها شدند.
افتخار آفرینی قمی‌ها با 10 مدال ووشو آنلاین جهان
افتخار آفرینی قمی‌ها با 10 مدال ووشو آنلاین جهان
به گزارش قم نیوز در شرایطی که از اسفند ماه سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا محدودیت‌های زیادی در انجام فعالیت‌های ورزشی اعم از تمرین و مسابقات شده، برگزاری رقابت‌های ورزشی به شکل آنلاین با بهره‌گیری از فضای مجازی رونق گرفته و ورزشکاران اینگونه خلاء رقابت‌های رسمی را پر می‌کنند.

ورزشکاران استان قم در رویدادهایی که از سوی هیات‌های آنها یا فدراسیون‌های ورزشی سراسر کشور برنامه‌ریزی شده، در ماه‌های اخیر افتخارات زیادی رقم زده‌اند اما یکی از جدیدترین دستاوردهای ورزش قم از مسابقات آنلاین به کسب 10 مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز از پیکارهای آنلاین قهرمانی ووشو دنیا اختصاص دارد.

مسابقات آنلاین ووشو قهرمانی جهان در سبک تای جی چوئن به میزبانی انجمن ووشو چین و با حضور 2369 شرکت کننده از سراسر دنیا به انجام رسید و تیم ایران با عنوان آکادمی شائولین ووشو به سرمربیگری اکبر صفری و مربیگری بتول‌السادات رفیعی‌پور به رقابت با حریفان خود پرداخت و 10 مدال کسب کرد.

در حالی که این تیم با ۱۱ شرکت کننده در هر دو بخش بانوان و آقایان برای کسب رتبه‌های برتر چهار دره سنی مسابقات آنلاین تای جی چوئن قهرمانی جهان در بخش بادبزن تای جی شرکت کرده بود، دو مدال طلا، سه نشان نقره و پنج برنز این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

در حالی که مسابقات در چهار رده سنی A، B، C و D برگزار شد، در رده سنی A این رقابت‌ها شقایق تمکین به مدال نقره دست یافت و بیتا عسگری صاحب مدال برنز شد، ضمن اینکه محمدسعید محمدی‌عراقی با ایستادن در جایگاه سوم با کسب مدال برنز به کار خود در این دوره پایان داد.

در رده سنی B این پیکارها زهره محمدی با قرار گرفتن در جایگاه نخست صاحب مدال طلا شد، مینو حاصلی و یگانه شفائی دو مدال نقره به ارمغان آوردند، هلیا افراز به همراه پریسان قربانی و سیدامیرحسین حسینی برنز گرفتند و در رده سنی C بتول‌السادات رفیعی‌پور طلایی شد، در حالی که اکبری صفری چهره با سابقه ووشو قم و کشور در گروه سنی D به نشان برنز دست پیدا کرد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcdon0n.yt0xz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما