چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : 92905

برنامه «شفیعه» از رادیو معارف پخش می‌شود

قم نيوز : مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «شفیعه» به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه(س) خبر داد.
برنامه «شفیعه» از رادیو معارف پخش می‌شود
برنامه «شفیعه» از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش قم نیوز سیداحمد محمودی ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه(س) با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به همین مناسبت اظهار کرد: برنامه شفیعه به این مناسبت تولید شده که 5 آذر ماه از ساعت 19:30 تا 20:30 پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: افزایش معارف شنوندگان در خصوص وفات حضرت معصومه(س) در این برنامه پیگیری می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به دیگر اهداف برنامه شفیعه گفت: فرازی از زیارت حضرت معصومه(س) و ترویج فرهنگ عاقبت بخیری در این برنامه تبیین می‌شود.

وی ارائه مقدمه‌ای در زمینه نحوه وفات حضرت معصومه(س)، تبیین فضیلت زیارت حضرت، زیارت حضرت درباره سعادت، زیارت حضرت درباره عاقبت به خیری و حبط نشدن اعمال و پایداری در ایمان و اعتقاد و ماندن در فرجام خیر را از محورهای دیگر این برنامه ذکر کرد.

محمودی به بخش‌های مختلف این برنامه اشاره کرد و افزود: این برنامه از بخش‌های گفتار مجری، کارشناسی، نمایش، بسته مستند و گزارش تشکیل شده است.

وی یادآور شد: حمید علیخانی به عنوان تهیه‌کننده، رضا حبیبی به عنوان مجری و حجت‌الاسلام امیر محسن عرفان به عنوان کارشناس این برنامه است.
 
 پخش برنامه مهاجر غریب
مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از تولید ویژه برنامه مهاجر غریب ویژه سالروز وفات حضرت معصومه(س) خبر داد و افزود: این برنامه پنجشنبه ۶ آذر ۹۹ از ساعت ۸:۱۵ بامداد به مدت ۷۵ دقیقه از حرم مطهر پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه از بخش‌های مختلف بسته صوتی از شجره‌نامه و آشنایی با دوران زندگانی کریمه اهل بیت(ع) و بسته صوتی در مورد آشنایی با خاندان اشعریون به عنوان میزبان حضرت معصومه(س) تشکیل شده است.

محمودی گزارش مردمی و توصیفی از مراسم خطبه‌خوانی ویژه سالروز وفات در حرم مطهر، شعر خوانی یکی از شعرای اهل بیت(ع) و مرثیه سرایی مداح اهل بیت(ع) را از دیگر بخش‌های این برنامه ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام و المسلمین سید بهاءالدین ضیایی به عنوان کارشناس و حسین حیدری به عنوان گوینده این برنامه هستند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdceno8o.jh8w7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما