کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رهاسازی برگ‌های درختان خزان‌دار در بوستان‌های قم

شهرداری قم , 5 آذر 1399 ساعت 13:42

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: ایجاد جلوه‌های بصری و صوتی با استفاده از برگ‌های پاییزی و عدم جمع‌آوری و انتقال برگ درختان خزان‌دار و رهاسازی آن در عرصه فضاي سبز در دستور کار قرار گرفت.


به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به آغاز فصل سرما و تغییر چهره شهر اظهار داشت: با توجه به اقتضائات فصل پاییز و لزوم زیباسازی و خاطر انگیزی بوستان‌ها اقدامات لازم در دستور کار قرارگرفته است.

وی استفاده از برگ‌های پاییزی را در زیباسازی بوستان‌ها بسیار تأثیرگذار دانست و افزود: ایجاد جلوه‌های بصری و صوتی با استفاده از برگ‌های پاییزی و عدم جمع‌آوری و انتقال برگ درختان خزان‌دار و رهاسازی آن در عرصه فضای سبز انجام‌شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: از بیست و ششم آبان ماه، ۱۶ بوستان شاخص مناطق هشتگانه انتخاب‌شده و برگ‌های درختان خزانی در آن جمع‌آوری نشده و رهاسازی می‌شود.
وی با تأکید بر نظافت و جمع‌آوری پسماندها به‌صورت مستمر گفت: تعدادی از بوستان‌ها عبارت است از بوستان حضرت مهدی (عج)، بوستان کودک در منطقه ۱، بوستان شفق، بوستان صبا در منطقه ۲ و بوستان شهید بنیادی و بوستان نسیم منطقه ۳ که انتخاب‌شده‌اند.

جوادیان ادامه داد: بوستان علوی، بوستان خاطره در منطقه ۴، بوستان ولیعصر(عج)، بوستان بصیرت در منطقه ۵، بوستان شهریار، بوستان نرگس در منطقه۶، بوستان صدر، بوستان بانوان نجمه در منطقه ۷ و بوستان انقلاب اسلامی و بوستان پردیس در منطقه ۸ نیز انتخاب‌شده است.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 92908

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92908/رهاسازی-برگ-های-درختان-خزان-دار-بوستان-های-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir