چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : 92908

رهاسازی برگ‌های درختان خزان‌دار در بوستان‌های قم

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: ایجاد جلوه‌های بصری و صوتی با استفاده از برگ‌های پاییزی و عدم جمع‌آوری و انتقال برگ درختان خزان‌دار و رهاسازی آن در عرصه فضاي سبز در دستور کار قرار گرفت.
رهاسازی برگ‌های درختان خزان‌دار در بوستان‌های قم
رهاسازی برگ‌های درختان خزان‌دار در بوستان‌های قم
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان با اشاره به آغاز فصل سرما و تغییر چهره شهر اظهار داشت: با توجه به اقتضائات فصل پاییز و لزوم زیباسازی و خاطر انگیزی بوستان‌ها اقدامات لازم در دستور کار قرارگرفته است.

وی استفاده از برگ‌های پاییزی را در زیباسازی بوستان‌ها بسیار تأثیرگذار دانست و افزود: ایجاد جلوه‌های بصری و صوتی با استفاده از برگ‌های پاییزی و عدم جمع‌آوری و انتقال برگ درختان خزان‌دار و رهاسازی آن در عرصه فضای سبز انجام‌شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: از بیست و ششم آبان ماه، ۱۶ بوستان شاخص مناطق هشتگانه انتخاب‌شده و برگ‌های درختان خزانی در آن جمع‌آوری نشده و رهاسازی می‌شود.
وی با تأکید بر نظافت و جمع‌آوری پسماندها به‌صورت مستمر گفت: تعدادی از بوستان‌ها عبارت است از بوستان حضرت مهدی (عج)، بوستان کودک در منطقه ۱، بوستان شفق، بوستان صبا در منطقه ۲ و بوستان شهید بنیادی و بوستان نسیم منطقه ۳ که انتخاب‌شده‌اند.

جوادیان ادامه داد: بوستان علوی، بوستان خاطره در منطقه ۴، بوستان ولیعصر(عج)، بوستان بصیرت در منطقه ۵، بوستان شهریار، بوستان نرگس در منطقه۶، بوستان صدر، بوستان بانوان نجمه در منطقه ۷ و بوستان انقلاب اسلامی و بوستان پردیس در منطقه ۸ نیز انتخاب‌شده است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdch6wnw.23nivdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما