کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نقش ویژه منطقه چهار در سبد درآمدی شهرداری قم

خبرگزاری فارس , 5 آذر 1399 ساعت 21:17

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قم گفت: به همان نسبت که این منطقه نقش ویژه‌ای در شهر دارد در سبد درآمدی شهرداری نیز نقش ویژه‌ای دارد.


به گزارش قم نیوز مجید اخوان امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه چهار قم، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های منطقه چهار قم گفت: این منطقه به دلیل موقعیت و شرایط جغرافیایی نقش فرامنطقه‌ای ایفا می‌کند؛ وجود بوستان علوی، بلوار غدیر، باغ‌موزه دفاع مقدس و پارک هزارهکتاری جذابیت مضاعفی برای شهروندان ایجاد کرده و به نوعی این منطقه چشم و چراغ شهر بوده و موقعیت خاصی دارد.

وی با اشاره به بازدید از پهنه بلوار غدیر افزود: بدنه بلوار غدیر در کاربری‌های مختلف در حال شکل‌گیری است و بلوار شهید سلیمانی که تا کوچه 67 بلوار امتداد پیدا می‌کند نقش قابل توجه ترافیکی دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قم با اشاره به اهمیت ساماندهی مسیر منتهی به سنگ‌بری‌ها خاطرنشان کرد: همچنین باغ پرندگان و پارک هزارهکتاری قم به عنوان محدوده گردشگری جذاب در حال آماده سازی است که باغ پرندگان به زودی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی به احداث سالن ورزشی منطقه چهار در خیابان شهدای ناجا اشاره کرد و افزود: به همان نسبت که این منطقه نقش ویژه‌ای در شهر دارد در سبد درآمدی شهرداری نیز نقش ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 92922

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92922/نقش-ویژه-منطقه-چهار-سبد-درآمدی-شهرداری-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir