کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیش از 120 پروژه عمرانی امسال در منطقه چهار اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس , 5 آذر 1399 ساعت 20:01

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: حدود 120 پروژه در منطقه چهار تعریف شده که طبق برنامه در حال اجرا هستند.


به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه چهار قم، با اشاره به ضرورت نظارت بر فعالیت‌های مناطق شهرداری گفت: از 12 پروژه مهم منطقه چهار بازدید داشتیم که می‌تواند توسعه قابل توجهی در حوزه فضای سبز، تفریحی و بوستان‌ها در منطقه و شهر داشته باشد.

وی با اشاره به پیشرفت قابل توجه پروژه‌های عمرانی در منطقه چهار گفت: عمده این پروژه‌ها امسال به بهره‌برداری می‌رسد؛ حدود 120 پروژه در منطقه چهار تعریف شده که طبق برنامه در حال اجرا هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به تکمیل برخی پروژه‌های عمرانی منطقه چهار در 6 ماهه نخست امسال افزود: در خصوص آسفالت معابر برخی خیابان‌های مهم منطقه هم کارهای خوبی انجام شده که رضایتمندی مردم را به دست آورده است.

وی بیان کرد: منطقه چهار یکی از مناطق شاخص شهری هم به لحاظ درآمدی و هم به لحاظ پروژه‌های عمرانی، سرانه فضای سبزو اماکن تفریحی و ورزشی است. این بازدیدها کمک می‌کند که هم نقاط قوت مناطق و هم ضعف‌های آنها شناسایی شود و در بودجه‌بندی مد نظر قرار دهیم.

جلالی با اذعان به اینکه منطقه چهار قم یکی از مناطق برخوردار شهر است اظهار کرد: آنچه که از محل درآمدهای منطقه به دست آمده در راستای توسعه و تقویت ظرفیت‌های منطقه استفاده شده و امیدواریم سایر مناطق هم بتواند مثل این منطقه توسعه یافته و از تمام خدمات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 92924

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92924/بیش-120-پروژه-عمرانی-امسال-منطقه-چهار-اجرا-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir