چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب : 92925

باید از ظرفیت زائرپذیری قم استفاده شود

قم نيوز : عضو شورای شهر قم با اذعان به اینکه باید از ظرفیت زائرپذیری قم استفاده شود گفت: اولویت شورای اسلامی شهر در حوزه عمرانی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام برای تامین رضایتمندی مردم است.
باید از ظرفیت زائرپذیری قم استفاده شود
باید از ظرفیت زائرپذیری قم استفاده شود
به گزارش قم نیوز حسن طلایی امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه چهار قم با بیان اینکه اجرای به موقع پروژه‌ها موجب رفع مشکلات و توسعه شهر و کسب رضایتمندی مردم می‌شود اظهار کرد: اعضایشورای شهر با نگاهی مثبت و رویکرد گره گشایانه از مناطق بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه منطقه چهار به دلیل ظرفیت‌های اقتصادی از مناطق برخوردار شهر است گفت: امسال 120 پروژه عمرانی، خدماتی و ترافیکی در دستور کار این منطقه است که از پروژه‌های شاخص آن اجرای سالن ورزشی است.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکیدبر اینکه این پروژه با مساحتی بالغ بر 2500 مترمربع در حال اجرا است گفت: پروژه پارک هزارهکتاری نیز شامل 9 بوستان از ظرفیت‌های بسیار بزرگ تفرجگاهی برای مردم قم است.

وی با تاکید بر اینکه بوستان هزارهکتاری کارکرد فرامنطقه‌ای دارد افزود: با توجه به اینکه سالانه 20 میلیون زائر وارد شهر قم می‌شود و باید تسهیلات گردشگری زیارتی و تفریحی برای آنها فراهم شود.

طلایی با اذعان به اینکه باید از ظرفیت زائرپذیری قم استفاده شود گفت: اولویت شورای اسلامی شهر در حوزه عمرانی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام برای تامین رضایتمندی مردم است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgny9y.ak9xx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما