کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیکر ۶ شهید گمنام دفاع مقدس در قم به خاک سپرده شد

خبرگزاری تسنیم , 6 آذر 1399 ساعت 9:24

آیین خاک‌سپاری شش شهید گمنام دفاع مقدس هم‌زمان با شهادت حضرت فاطمه معصومه (س) در قم برگزار شد


به گزارش قم نیوز دیروز و هم‌زمان با  شب سالروز وفات شهادت‌گونه حضرت فاطمه معصومه(س) آیین خاک‌سپاری شش شهید گمنام دفاع مقدس نیز در قم برگزار شد.

در این مراسم که به دلیل محدودیت‌های کرونایی با حضور جمع محدودی از ارادتمندان شهدا برگزار شد، حجت‌الاسلام علی لقمان پور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، محمد خامه یار مسئول ستاد اقامه نماز قم و برخی از مسئولان از نیرو‌های مسلح و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان حضور داشتند.

سه شهید در بوستان کودک در مجاورت هیئت فاطمیون واقع در میدان بسیج تدفین شدند، شهدای گمنام خاک‌سپاری شده در این بوستان، 17 ساله مربوط به عملیات رمضان در شرق بصره در تیر سال 1360، 18 ساله مربوط به تک دشمن در سال 67 در زبیدات و 19 ساله مربوط به عملیات کربلای پنج‌در منطقه شلمچه در بهمن سال 65 هستند.

دو شهید گمنام والامقام نیز در محوطه مسجد اهل‌البیت (ع) واقع در عوارضی اتوبان قم تهران به خاک سپرده شدند که یکی از این شهدای گران‌قدر 25 ساله است و در مردادماه 61 در شرق بصره و در عملیات رمضان به مقام شهادت نائل شده و شهید دیگر نیز 21 ساله است و در عملیات کربلای پنج، بهمن 65 در شلمچه به شهادت رسیده است.

یک شهید گمنام نیز در مصلی نماز جمعه پردیسان واقع در میدان شهدای منا به خاک سپرده شد؛ این شهید والامقام 20 ساله است و در عملیات کربلای پنج ‌در منطقه شلمچه در بهمن سال 65 شهید شده است.

همچنین امروز هم یکی دیگر از شهدای گمنام در پادگان 19 دی به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 92933

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92933/پیکر-۶-شهید-گمنام-دفاع-مقدس-قم-خاک-سپرده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir