کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری مراسم ختم حجت‌الاسلام راستگو از سوی دفتر تبلیغات قم برگزار می شود

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 6 آذر 1399 ساعت 12:24

مراسم ختم مجازی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن راستگو از کارشناسان مسائل کودک و نوجوان، به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.


به گزارش قم نیوز مراسم ختم مجازی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن راستگو از کارشناسان مسائل کودک و نوجوان، به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

 این مراسم روز پنجشنبه ۶ آذرماه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۶:۳۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهامت و مداحی آقای اسداللهی به‌صورت مجازی و از طریق لینک c ۸۸.ir/hamayesh برگزار می‌گردد.

معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از عموم طلاب و مبلغان و شاگردان آن مرحوم، برای شرکت در این مراسم دعوت نموده است.

حجت الاسلام راستگو در سال ۱۳۳۲ هجری شمسی در شهر مشهد به دنیا آمد. سال دوم دبیرستان وارد حوزه علمیه مشهد و سپس برای ادامه تحصیل وارد حوزه علمیه قم شد و پس از تحصیل علوم حوزوی تا خارج فقه و اصول به فعالیت در زمینه کلاس‌های ویژه کودکان و برپایی اردو  پرداخت.

تحقیقات او در زمینه‌های عقاید، تعلیم و تربیت، روانشناسی، اخلاق، احکام، تاریخ، قصص قرآن، قصه‌های کودکان و نوجوانان، مشاوره و راهنمایی، تفسیر قرآن، مسائل اجتماعی، ادبیات عرب، ادبیات فارسی، شعر و برنامه‌ریزی درسی است.

حجت‌الاسلام راستگو مبتکر برنامه ویژه تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان به‌صورت کلاس، اردو، دروس کلاسیک برای مربیان پرورشی، مراکز تربیت معلم و حوزه‌های علمیه و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بود و به همین دلیل، محبوبیت فراوانی در میان خانواده‌ها داشت.

ایشان سال‌های متمادی به‌عنوان کارشناس در برنامه‌های متنوع تلویزیونی حضور داشت و برای کودکان و نوجوانان مسائل دینی و مذهبی را تبیین می‌کرد و علاوه بر تدریس در دانشگاه‌های مختلف در ده‌ها کشور آسیایی، آفریقایی و اروپایی به اجرای برنامه پرداخته بود. 

سرانجام این کارشناس و مجری محبوب در سن ۶۷ سالگی در قم و به علت سکته مغزی دار فانی را وداع گفت.


انتهای پیام / 106


کد مطلب: 92938

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92938/برگزاری-مراسم-ختم-حجت-الاسلام-راستگو-سوی-دفتر-تبلیغات-قم-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir