پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : 92941

ارائه خدمات درمانی و بهداشتی رایگان در مناطق محروم قم

قم نيوز : مسؤول گروه جهادی بهیان از ارائه خدمات درمانی و بهداشتی رایگان در مسجد امام جواد(ع) منطقه نیروگاه با حمایت سازمان بسیج سازندگی استان قم به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
ارائه خدمات درمانی و بهداشتی رایگان در مناطق محروم قم
ارائه خدمات درمانی و بهداشتی رایگان در مناطق محروم قم
به گزارش قم نیوز علی عارف امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرارسیدن روز بسیج مستضعفان از برگزاری سومین اردوی جهادی پزشکی گروه بهیان خبر داد و اظهار کرد: در این اردو اعضای گروه جهادی بهیان متشکل از 20 پزشک، پرستار، متخصص علوم آزمایشگاهی و هیات علمی در مسجد امام جواد(ع) منطقه نیرگاه قم مستقر شدند و خدمات مختلف بهداشتی، درمانی و آموزشی را به اهالی این منطقه ارائه کردند.

وی ادامه داد: این خدمات شامل غربالگری قندخون و فشارخون، معاینه پزشک عمومی، اهدای داروی رایگان، بخش تزریقات، تهیه نوارقلب، مشاوره فردی با موضوع بیماری های مزمن، مشاوره روان شناسی فردی، مشاوره و معاینه مامایی و غربالگری شپش بود که به همت اعضای جهادی این گروه به ثمر نشست.

مسؤول گروه جهادی بهیان از اهدای پک لوازم التحریر و پک بهداشتی به مراجعین خبرداد و ابراز کرد: هزینه برگزاری اردو و تامین ملزومات و داروهای مورد نیاز با حمایت سازمان بسیج سازندگی استان قم تامین شد و بالغ بر 200 نفر از خدمات ارائه شده در یک روز بهره مند شدند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcezo8o.jh8wei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما