شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب : 92966

دختران رزمی‌کار قم از ووینام ایران 5 مدال گرفتند

قم نيوز : رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم از موفقیت بانوان و دختران رزمی‌کار قم در کسب پنج مدال از مسابقات مجازی ووینام قهرمانی کشور خبر داد.
دختران رزمی‌کار قم از ووینام ایران 5 مدال گرفتند
دختران رزمی‌کار قم از ووینام ایران 5 مدال گرفتند
به گزارش قم نیوز علی یزدی رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم اظهار کرد: فعالیت رشته‌ها و سبک‌های زیر مجموعه هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم همانند به دلیل اینکه از نظر ستاد مقابله با کرونا جزو رشته‌های پربرخورد محسوب می‌شود برای پیشگیری از اشاعه و ابتلا به ویروس کرونا همچنان تعطیل است.

وی ادامه داد: در واقع از اسفند ماه سال 1398 تا کنون هیچ‌گونه مجوزی برای فعالیت رشته‌های رزمی صادر نشده و عملا تمامی باشگاه‌ها و اماکن اختصاصی این رشته‌ها مجوز فعالیت ندارند، فدراسیون نیز تمامی رقابت‌های پیش‌بینی شده در تقویم سال جاری را لغو کرده و در سطح استان نیز امکان برگزاری هیچ‌ رویدادی را نداریم.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم افزود: با این حال ورزشکاران پرتوان رزمی از ظرفیتی همچون فضای مجازی و از موقعیت‌های مختلف همچون منزل و فضاهای باز برای حفظ آمادگی جسمانی خود استفاده کرده و با شرکت در مسابقات آنلاین و آفلاین برای این هیات و جامعه ورزش قم افتخار کسب می‌کنند.

وی در ادامه به توفیق ورزشکاران رزمی قم در کسب پنج مدال از رقابت‌های کشوری اشاره و عنوان کرد: کسب این تعداد مدال طلا شامل سه نشان ارزشمند طلا و دو برنز حاصل حضور موفق بانوان و دختران رزمی کار هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی قم در مسابقات افلاین ووینام قهرمانی ایران است.

یزدی یاد آور شد: مسابقات قهرمانی ووینام کشور به شکل مجازی و زیر نظر کمیته ووینام فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ایران برگزار شد و مدال‌های طلا توسط خانم‌ها مریم داور پناه، ساره اکبری و جمیله حسینی به دست آمد، ضمن اینکه طاهره شاه‌بداغی و زهرا مرتضوی با ایستادن روی سکوی سوم صاحب نشان برنز شدند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcb09b9.rhb50piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما