شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : 92971

استاندار قم شهادت محسن فخری زاده را تسلیت گفت

قم نيوز : استاندار قم شهادت محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را تسلیت گفت.
استاندار قم شهادت محسن فخری زاده را تسلیت گفت
استاندار قم شهادت محسن فخری زاده را تسلیت گفت
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست استاندار قم در پیامی با محکوم کردن ترور ناجوانمردانه و سنگدلانه شهید محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شهادت این دانشمند هسته‌ای ایران را به خانواده ایشان، جامعه علمی کشور و مردم شهید پرور شهر مقدس قم تبریک و تسلیت گفت.

متن بیانیه به شرح ذیل است؛
بسم الله الرحمن الرحیم

دستان ناپاک تروریست‌های جنایتکار وابسته به استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی بار دیگر به خون پاک فرزندان ملت آزاده ایران آلوده شد و فرزندی عزیز، خدوم و متعهد را از ما گرفت.

دشمنان زبون و درمانده این ملت که تاب تحمل در برابر دستاورد‌ها و پیشرفت‌های خیره کننده علمی این کشور را ندارند با گذشت بیش از چهار دهه از حیات پر برکت انقلاب اسلامی هنوز بر این گمانند که می‌توان با توسل به حربه ناجوانمردانه ترور و حذف فیزیکی دانشمندان و چهره‌های برجسته علمی، قطار پیشرفت و تعالی این ملت بزرگ را، متوقف کرد، اما زهی خیال باطل که این تلاش‌های مذبوحانه نه تنها خللی در راه جهش علمی کشور ایجاد نخواهد کرد بلکه شهادت فخری زاده‌ها عزم و اراده دانشمندان متعهد و انقلابی این سرزمین را در پیمودن این مسیر پرافتخار مصمم و راسخ‌تر خواهد نمود.

اینجانب ضمن محکومیت این حادثه تروریستی، شهادت دانشمند ساعی و برجسته صنعت دفاعی کشور و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح شهید دکتر محسن فخری زاده را به خانواده محترم آن شهید گرانقدر و عموم ملت شریف و جامعه علمی کشور تسلیت عرض نموده و برای این شهید والا مقام علو درجات و برای بازماندگان معزز صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchzwnw.23niqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما