قم نيوز : فرمانده انتظامی استان قم گفت: از ابتدای اعمال ممنوعیت تردد تاکنون ۲ هزار و ۲۰۰ خودرو به شهر‌های مبداء برگشت داده شده اند.
برگشت بیش از ۲۲۰۰ خودرو به شهر‌های مبدأ توسط پلیس قم
برگشت بیش از ۲۲۰۰ خودرو به شهر‌های مبدأ توسط پلیس قم
به گزارش قم نیوز سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم ضمن بازدید از نحوه اجرای محدودیت‌های تردد برای مقابله و کاهش زنجیره شیوع ویروس منحوس کرونا در عوارضی قم-تهران، اظهار کرد: پلیس قم با آمادگی کامل در اجرای ماموریت‌های خود می‌کوشد تا نقش حساس در تامین نظم و امنیت و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا را به خوبی و شایستگی انجام دهد.

او با اشاره به این که برای قطع کامل زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا بایستی تعامل و همکاری مردم تداوم داشته باشد، افزود: من به عنوان خادم مردم در فرماندهی انتظامی استان قم اعلام می‌کنم که تعامل مردم با پلیس تاکنون بسیار خوب بوده و ما با تمام توان تا پایان طرح در خدمت مردم و سلامت آن‌ها خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: از ابتدای ممنوعیت تردد تاکنون به ۲ هزار و ۲۰۰ خودرو به شهر‌های مبداء عودت داده شده و ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو نیز که عمدتا غیر بومی بوده اند، توسط دوربین‌های نظارتی اعمال قانون شده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با تاکید بر اینکه هدف اصلی از اجرای این محدودیت‌ها سلامت جامعه و جلوگیری از حضور غیر ضروری در سطح معابر و محور‌ها است، گفت: در کنار محدودیت‌های تردد، محدودیت‌هایی نیز برای اماکن از سوی ستاد ملی و استانی کرونا اعمال شده و خوشبختانه اصناف و بازاریان عزیز نیز تا کنون همکاری لازم را داشته اند.

سردار میر فیضی با بیان این که برابر مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی مشاغل گروه‌های تعیین شده، بیان کرد: از یکم آذرماه امسال تاکنون تیم‌های نظارتی در قالب پلیس و ادارات تعزیرات، صمت، اصناف و بهداشت استان از ۶ هزار و ۴۰۰ واحد صنفی بازدید کردند که عمدتا شیونامه‌های بهداشتی را رعایت کرده بودند، ولی ۳۵ واحد صنفی نیز به علت تخلف در این خصوص پلمب شدند.

فرمانده انتظامی استان قم با قدردانی مجدد از همکاری شهروندان در اجرای محدودیت‌های اعلامی گفت: ضامن اصلی موفقیت این طرح، تعامل، همکاری و مشارکت مردم است و ان شاالله با این همدلی و تعاملی که وجود دارد، برمشکلات فائق خواهیم آمد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcir3a3.t1ary2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما