قم نيوز : آیت الله اعرافی در پیامی تاکید کرد:مسئولان امنیتی در نهایت دقت و سرعت نسبت به شناسایی و برخورد قاطع با عوامل ترور شهید فخری‌زاده اقدام کنند.
مسئولان امنیتی با عوامل ترور شهید فخری‌زاده برخورد قاطع کنند
مسئولان امنیتی با عوامل ترور شهید فخری‌زاده برخورد قاطع کنند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علیرضا اعرافی،مدیر حوزه های علمیه به مناسبت شهادت شهید محسن فخری زاده در پیامی، شهادت این دانشمند هسته ای ایران را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده ایشان، جامعه علمی کشور و ملت رشید و شهیدپرور کشور تبریک و تسلیت گفت.

متن بیانیه به شرح ذیل است؛
بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

شهادت دانشمند متعهد و متخصص، مدیر مجاهد و خستگی‌ناپذیر و چهره نقش‌آفرین در دانش و فناوری دفاعی و موشکی و هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر محسن فخری زاده (ره) توسط تروریست‌های بزدل وایادی جنایتکار استکبار موجب تاسف و تاثر ملت بیدار و دلیر ایران وحوزه‌های علمیه گردید.

آن استاد گرانقدر در حیات سراسر افتخار آمیز و پربرکت خویش در عرصه تحقیق و فعالیت علمی و مدیریت پژوهش‌های دفاعی صادقانه و متعهدانه و مبتکرانه تلاش نمود و پیشرفت‌های بزرگی برای میهن اسلامی رقم زد و در نهایت به سرنوشت مباهات آمیز شهادت دست یافت و به یاران شهیدش پیوست.

این جنایت ددمنشانه و اقدام تروریستی کوردلانه که در هفته بسیج و سالگرد شهادت دانشمند فرزانه شهید شهریاری (ره) توسط عناصر خودفروخته تروریستی صورت گرفت بار دیگر ترس و وحشت دشمنان جمهوری اسلامی ایران را از پیشرفت‌های اعجاب برانگیز دفاعی کشور به جهانیان ثابت کرد.

اینجانب بنام حوزه‌های علمیه شهادت و عروج ملکوتی این دانشمند ارشد و مدیر جهادی را به مقام معظم رهبری و فرماندهی کل نیرو‌های مسلح مدظله العالی، ملت رشید و شهیدپرور کشور و خانواده ارجمند، دوستان، آشنایان و همکاران ایشان تسلیت و تبریک عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید عزیز رضوان و غفران الهی و برای خانواده ایشان صبوری و شکیبایی و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

مستکبران عالم بدانند ایران بیدار و مقاوم و دانشمندان سرافراز آن در برابر آنان تسلیم نخواهد شد و راه استقلال و آزادی و پیشرفت و مقاومت خودرا ادامه خواهد داد و داغ سازش و تسلیم را بر دل آن خواهد نهاد و این حوادث خللی در اراده ایران وارد نخواهد آورد و بسیج قهرمان و محور مقاومت آرمان‌های انقلاب اسلامی را محقق خواهد ساخت.

مؤکدا از مسئولان امنیتی کشور می‌خواهم که در نهایت دقت و سرعت نسبت به شناسایی و برخورد قاطع با عوامل و محرکان این جنایت فجیع اقدام نمایند.


شهید محسن فخری زاده دیروز و طی یک عملیات تروریستی در آبسرد دماوند به شهادت رسید.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcjtheh.uqe8azsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما