قم نيوز : یکی از مراجع تقلید گفت: راه این دانشمند توسط فرزندان این ملت ادامه پیدا خواهد کرد و خللی در هدف ارزشمندشان ایجاد نخواهد شد.
راه این دانشمند توسط فرزندان این ملت ادامه پیدا خواهد کرد
راه این دانشمند توسط فرزندان این ملت ادامه پیدا خواهد کرد
به‌گزارش قم نیوز آیت الله نوری همدانی در پی شهادت دانشمند هسته‌ای شهید فخری زاده با صدور پیامی از مسئولان کشور خواست عاملان این جنایت را به سزای عمل خود برسانند.

متن پیام آیت الله نوری همدانی به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَابَدَّلُوا تَبْدِیلًا

بار دیگر دست جنایتکاران و تروریست‌ها به خون دانشمند و خدمتگزار دیگری رنگین شد.

بی شک شهادت شهید والامقام محسن فخری زاده پاداش مجاهدت‌های علمی و خدمت به بشریت در حوزه‌های مختلف خصوصاهسته‌ای و دفاعی بوده است.

لازم می‌دانم در پی این حادثه تروریستی و شهادت این نخبه پرکار، چند نکته را یادآور شوم

١- دشمنان این ملت بزرگ و غیور بدانند که هیچگاه مردم این مرز و بوم با این ترور و کشتارها دست از آرمان خود برنداشته و مستحکم‌تر از گذشته راه این دانشمند توسط فرزندان این ملت ادامه پیدا خواهد کرد و خللی در هدف ارزشمندشان ایجاد نخواهد شد.

٢- ملت عزیز و حزب الله ایران اسلامی هم همانند همیشه هوشیار باشند که دشمن در کمین است و از هر فرصت برای ضربه زدن به عزت و اقتدار ایران بهره خواهد برد. بیش از چهل سال تهدید و تحریم و حمله نظامی به نتیجه نرسید و با مقاومت ملت متدین ایران شکست خورده است.

بر این اساس بار دیگر تجربه ترور خود را تکرار می‌کنند و انشاالله با وحدت و پشتیبانی از اصل انقلاب و نظام اسلامی و ولایت فقیه جواب دندان‌شکنی به و استکبار جهانی و صهیونیست و ایادی منطقه‌ای ان‌ها خواهد داد.

٣- مسئولان محترم با جدیت این موضوع را پیگیری و عاملان این جنایت را به سزای عمل خود برسانند و راه را برای کسانی که دل درگرو غرب دارند ببندند.

اینجانب شهادت این شهید عزیز را به رهبری معظم، و ملت رشید ایران اسلامی، همه مجاهدان و جامعه علمی کشور خصوصاً خانواده محترمشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf11d1.w6d0eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما