قم نيوز : استاندار قم با صدور پیامی شهادت محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تسلیت گفت.
خونهای به ناحق ریخته شهدای علمی، تداوم راه فرهیختگان خواهد بود
خونهای به ناحق ریخته شهدای علمی، تداوم راه فرهیختگان خواهد بود
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست با صدور پیامی شهادت محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر دستان پلید استکبار و عوامل صهیونیستی آنان جامعه علمی و دانشگاهی را از فیض وجود یکی از دانشمندان برجسته وتوانمند محروم کرد بدون شک این گونه اقدامات تروریستی نه تنها قطار پیشرفت و بالندگی علمی ایران اسلامی را از حرکت پرشتاب و بالنده خود باز نخواهد داشت بلکه خون‌های به ناحق ریخته ی شهدای علمی کشور عزم و اراده دانشمندان و فرزندان برومند این سرزمین را برای تداوم راه فرهیختگان مصمم‌تر از گذشته خواهد کرد.

اینجانب ضمن ابراز تأسف و محکوم نمودن این اقدام خصمانه شهادت دانشمند برجسته دفاعی کشور و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شهید محسن فخری زاده را به خانواده معزز این شهید و مردم شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن شهید گرانقدر علو درجات و برای خانواده محترمشان صبر و اجر جزیل مسالت دارم.

بهرام سرمست
استاندار قم‌
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaeono.49nua15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما