کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طرح محله‌محور مقابله با کرونا در 117 محله استان قم اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 8 آذر 1399 ساعت 19:40

فرمانده سپاه استان قم از آماده‌باش تیم‌های حمایتی بسیج در محلات استان برای اجرای طرح محله محور مبارزه با کرونا خبر داد.


به گزارش قم نیوز سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در جلسه ظهر امروز در جلسه آغاز اجرای طرح محله محور مبارزه با کرونا مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به تجربه بسیج در مسایل فرهنگی و اجتماعی مختلف اظهار داشت: برای اجرای این طرح استان به 117 محله تقسیم شده که حدود 90 محله در شهر قم است.

فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه نقش بسیج تیم حمایتی است افزود: از مجموع محلات شهری برای 60  محله تیم‌های حمایتی تشکیل شده است، در بخشی که مربوط به تیم‌های حمایتی باشد از هیچ کاری دریغ نمی‌کنیم، پیشنهاد ما این است که نیازمندی‌های حوزه اعتبارات پشتیبانی لازم از دانشگاه علوم پزشکی مورد توجه باشد.

 وی با تاکید بر لزوم پیگیری نیاز نیروی انسانی استان ادامه داد: در حال حاضر حدود 300 طلبه جهادی که طی ماه‌های گذشته در کنار کادر درمان کار خدمت رسانی داشته‌اند آمادگی فعالیت دارند.

سردار شاهچراغی با بیان اینکه در زمان اجرای طرح بیمارستان صحرایی 130 پرستار وارد استان شد که با منتفی شدن طرح این افراد به بیمارستان‌ها تزریق شدند خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم تعدادی پزشک و پرستار برای اجرای این طرح جذب کنیم بسیار موثر است، با این وجود از همه مقدورات خود برای اجرای این طرح استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 92989

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92989/طرح-محله-محور-مقابله-کرونا-117-محله-استان-قم-اجرا-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir