کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قم در بسیاری از طرح های «مردم محور» پیشگام بوده است

خبرگزاری فارس , 9 آذر 1399 ساعت 9:45

استاندار قم این استان را در بسیاری از طرح های «مردم محور» پیشتاز خواند و آغاز اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی را با مشارکت نهادهایی مانند سپاه امام علی ابن ابی طالب، بسیج و دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست شنبه شب در آیین آغاز اجرای طرح محله محور مبارزه با کرونا ضمن تسلیت شهادت شهید فخری زاده اظهار کرد: طرح محله محور مبارزه با کرونا، مُزیّن به نام شهید حاج قاسم سلیمانی، بخشی از طرح جامع مدیریت تجمع ها و ترددها در راستای کنترل شیوع کرونا در کشور و استان قم است.

وی با اشاره به تشکیل کمیته های اجرایی و کارشناسی این طرح در استان قم افزود: این طرح با مشارکت سپاه امام علی ابن ابی طالب، بسیج، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری، هلال احمر و سایر نیروهای مردمی و به ریاست فرماندار قم اجرایی خواهد شد.

سرمست در ادامه توفیقات به دست آمده در قم و در زمینه مقابله با کرونا را نتیجه همکاری مردم، تعامل نهادها و به کارگیری همه امکانات استان دانست و گفت: ‌مراجع معظم تقلید، عُلَما و بزرگان حوزه های علمیه در کنار تمامی دستگاه های اجرایی، مدیریت استان قم را در نیل به این هدف همراهی و پشتیبانی کرده اند.

استاندار قم همچنین به بهره گیری از ظرفیت خیّرین و نهادهای مردمی از آغاز بحران کرونا اشاره و اضافه کرد: صداوسیما و سایر مطبوعات و رسانه های گروهی هم در کنار فعالان فضای مجازی در زمینه اطلاع رسانی این موضوع به مردم نقش موثری ایفا کرده اند.

وی با بیان اینکه استان قم در بسیاری از طرح های مردم محور پیشگام بوده است خاطرنشان کرد: باید گفت از همان ابتدای شیوع کرونا در قم، نیروهای مردمی، بسیج و هلال احمر نقش مؤثری در زمینه طرح هایی مانند مواسات، کمک های مؤمنانه و ارائه خدمات بهداشتی داشته اند.

سرمست در ادامه با اشاره به رونمایی از طرح محله محور مبارزه در کرونا در قم تصریح کرد: مسؤولیت متولیان اجرای این طرح، ارائه آموزش های پیشگیرانه و آگاهی بخشی به مردم است و امیدواریم با هم افزایی مسؤولان استان و مشارکت همه فعالان این طرح بتوانیم شاهد توفیق در کاهش شیوع کرونا در سطح استان باشیم.

استاندار قم همچنین همه دستگاه های اجرایی استان را مکلّف به در اختیار قرار دادن همه امکانات لازم برای اجرای این طرح کرد.

وی در یادداشتی در آیین آغاز این طرح نیز نوشت: امیدوارم این طرح که مزین به نام سردار دل ها شهید سلیمانی است با همدلی و همکاری تمامی مسؤولین و مردم به اهداف خود برسد.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 93000

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/93000/قم-بسیاری-طرح-های-مردم-محور-پیشگام-بوده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir