کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک هزار میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد

شهرداری قم , 9 آذر 1399 ساعت 10:58

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به افتتاح باغ پرندگان و بوستان طبقاتی شهید زین‌الدین، گفت: تا پایان سال 99 درمجموع یک هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهر قم به بهره‌برداری می‌رسد.


به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی با اشاره به افتتاح فضاهای تفریحی در شهر قم، اظهار داشت: در هفته‌های اخبر بعد از مدت‌ها انتظار شهروندان شاهد افتتاح دو مرکز تفریحی گردشگری باغ پرندگان و بوستان طبقاتی شهید زین‌الدین در قم بودیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم باغ پرندگان را بزرگ‌ترین باغ پرندگان کشور دانست و افزود: باغ پرندگان با توپوگرافی خاص که مورد بهره‌برداری قرارگرفته و اگرچه شهروندان به علت شیوع ویروس کرونا نمی‌توانند از آن استفاده کنند اما این امکان ویژه برای شهروندان فراهم‌شده است.

جلالی با ابراز امیدواری برای پایان شرایط ایجادشده در کشور، ادامه داد: افتتاح بوستان طبقاتی زین‌الدین نیز با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی توانسته فضای تفریحی مطلوبی را برای شهروندان ایجاد کند.

وی کلنگ زنی تقاطع سه سطحه میدان نماز را نیز مورد بررسی قرارداد و گفت: با بازگشایی محور آیت‌الله بروجردی به پردیسان این محور پرتردد شده و با توجه به تکمیل محور فردوسی این تقاطع باید هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم مجموعه اعتباراتی که در حوزه عمرانی در سال ۹۹ هزینه شده را هزار میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: در نیم سال دوم نیز بخشی از پروژه‌ها مانند تقاطع سه سطحی میدان ولیعصر(عج) و پیاده راه انقلاب نیز افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 93004

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/93004/یک-هزار-میلیارد-تومان-پروژه-های-عمرانی-بهره-برداری-می-رسد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir