قم نيوز : نمایندگان قم با صدور بیانیه ای خواستار انتقام سخت و سریع خون حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهید فخری زاده شدند.
بیانیه نمایندگان قم به مناسبت شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی
بیانیه نمایندگان قم به مناسبت شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی
به گزارش قم نیوز در بیانیه مجمع نمایندگان قم به مناسبت شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور،شهید محسن فخری زاده  آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ

ملت شهیدپرور ایران و مردم شریف استان قم

بار دیگر دشمن خونخوار و کودک کش اسرائیل با همراهی ایادی استکبارجهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار یکی از بهترین و کم نظیرترین دانشمندان هسته‌ای ایران سربلند را ناجوانمردانه به شهادت رساند و داغی بزرگ بر دل آزادیخواهان جهان گذاشت.

هر چند که آرزوی دیرینه دانشمند عزیزمان حاج محسن فخری زاده شهادت در راه خدا و پیوستن به همرزمانش همچون تهرانی مقدم‌ها و حاج قاسم سلیمانی‌ها بود و این شهید بزرگوار به وصالش رسید لکن فراغ این سرباز گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بغضی سنگین در گلویمان گذاشت که جزء با انتقامی سخت و سریع تسکین نخواهد یافت.

ما نمایندگان مردم شریف استان قم ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب و خانواده مکرم این شهید عزیز و خصوصا مردم شریف قم و ملت ایران اسلامی از مسئولین دولت می خواهیم ضمن حمایت و سرعت بخشیدن به این حرکت عظیم علمی با قدرت تمام در مقابل استکبارجهانی مقاومت کرده و هر چه سریعتر پاسخ دندان شکنی به آمریکای جنایتکار و صهیونیسم غاصب داده و در سریعترین زمان ممکن انتقام خون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و شهید فخری زاده را بستانند.

والسلام علی من اتبع الهدی

*مجمع نمایندگان استان قم*

احمد امیرآبادی فراهانی

مجتبی ذوالنوری

علیرضا زاکانی

یادآور می‌شود شهید محسن فخری زاده که جمعه گذشته طی یک عملیات تروریستی در آبسرد دماوند به شهادت رسید، اهل استان قم بود. یادش گرامی باد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdch-vnw.23nxvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما