کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۷۰ درصد مراجعات حضوری به مرکز شماره‌گذاری قم کاهش‌ یافت

خبرگزاری تسنیم , 9 آذر 1399 ساعت 12:48

فرمانده انتظامی استان قم از کاهش ۷۰ درصدی مراجعات حضوری مردم به مجموعه شماره‌گذاری استان خبر داد.


به گزارش قم نیوز سردار سید محمود میرفیضی امروز در بازدید از مرکز مدیریت حمل‌ونقل راه‌های استان، با اشاره به اهمیت تعامل و ارتقای سطح خدمات برای ایجاد رضایتمندی برای مردم اظهار داشت: ارائه خدمات به مردم هوشمند سازی و از طریق درگاه‌های اینترنتی نقش مهمی در ایجاد رضایتمندی مردم دارد.

وی با بیان اینکه کاهش سطح تماس ارباب‌رجوع و کاربر سبب تسریع در امور و افزایش سلامت اداری می‌شود، ابراز کرد: در راستای اجرای سیستم هوشمند سازی ارائه خدمات، موفق به کاهش 70 درصدی مراجعات حضوری به مجموعه شماره‌گذاری استان شده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: باید دستگاه‌های ذی‌ربط در رفع مشکلات فی‌مابین ، از اقدامات تقابلی پرهیز و  تعامل و  تفاهم را در دستور کار قرار دهند.

وی اجرای طرح‌های زودبازده و کم‌هزینه را در رفع بسیاری از نواقص جاده‌ای مؤثر برشمرد و ادامه داد: نباید در انتظار تأمین منابع اعتباری منفعل ماند، بلکه با استفاده از ظرفیت موجود و طرح‌های جایگزین اقدام کرد .

سردار میرفیضی در خصوص نحوه ارائه آمار تلفات جاده‌ای نیز یادآور شد: اعلام تعداد تلفات جاده‌ای در سیستم اطلاع‌رسانی ناجا، به‌صورت برخط و در سرصحنه صورت می‌گیرد ولی متأسفانه سازمان پزشک قانونی به دلایلی همچون طولانی شدن روند کالبدشکافی، نسبت به اعلام تعداد تلفات، بعضاً با تأخیر اقدام می‌کند.

وی عنوان کرد: به همین دلیل طی سال جاری تعداد 14 نفر از فوتیان حوادث جاده‌ای سال قبل در آمار سال 99 لحاظ شده که این مهم سبب افزایش چشمگیر درصد تلفات جاده‌ای در سال جاری‌شده است.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 93009

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/93009/۷۰-درصد-مراجعات-حضوری-مرکز-شماره-گذاری-قم-کاهش-یافت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir