?>?> قم نیوز - دولت غاصب صهیونیستی محکوم به فناست/به موقع انتقام سخت گرفته می‌شود - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دولت غاصب صهیونیستی محکوم به فناست/به موقع انتقام سخت گرفته می‌شود

خبرگزاری فارس , 9 آذر 1399 ساعت 13:02

شورای هماهنگی اصولگرایان قم در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن ترور دانشمند هسته ای شهید فخری زاده اعلام کرد: با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و نیروهای امنیتی و قضایی به موقع مناسب انتقامی سخت گرفته خواهد شد.


به گزارش قم نیوز در بیانیه شورای هماهنگی اصولگرایان قم آمده است: با شهادت دانشمند شهید هسته ای دکتر محسن فخری زاده عزیز، بار دیگر در مقابل چشمان کور دنیای استکبار جنایتی فجیع بدست رژیم سفاک و مجعول صهیونیستی رخ داد و حامیان اسرائیل مظلوم کش دم نزدند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: در پی مذاکرات برجامی و انتقال اطلاعات و اسامی سرمایه‌های بزرگ علمی و فناوری هسته ای کشور ، در کنار وعده‌های پوچ و عناوین فریبنده شش ضلع اروپایی آمریکایی که به بهانه مذاکره با فریبی بزرگ به نام رفع تحریم پیش آمدند شاهدیم که دانشمندان ما یکی پس از دیگری به شهادت رسیدند و در پایان هیچ بهره ای نصیب مردم بزرگ ایران نشد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: دشمنان این نظام مقدس علی الخصوص آنانی که ضعف دیپلماسی دولت را فرصتی برای نفوذ و ضربه می‌دانند بدانند که همانطور که حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی فرمودند صهیونیسم و دولت غاصب و مجعول صهیونیستى در فلسطین، محکوم به فناست و در آن تردیدی نیست.

در این بیانیه یادآور شده است: شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر مبارک ولی الله الاعظم امام زمان(عج) امام خامنه‌ای مد ظله العالی و عموم مردم شهید پرور ایران اسلامی بخصوص خانواده معزز این شهید والامقام، اعلام می‌دارد مبارزه با ظلم و ظالمان با این ددمنشی‌ها متوقف نخواهد شد و به حول و قوه الهی و با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و نیروهای امنیتی و قضایی به موقع مناسب انتقامی سخت گرفته خواهد شد.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 93013

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/93013/دولت-غاصب-صهیونیستی-محکوم-فناست-موقع-انتقام-سخت-گرفته-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir