کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکمیل تقاطع غیرهمسطح ورودی جعفریه تا پایان سال

خبرگزاری فارس , 9 آذر 1399 ساعت 21:35

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر قم از تکمیل تقاطع غیرهمسطح ورودی جعفریه تا پایان سال خبر داد.


به گزارش قم نیوز روح‌الله امراللهی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی منطقه 6 قم، با اشاره به بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه 6 اظهار کرد: طی سه سال گذشته یکی از برنامه‌های اصلی شورای شهر ایجاد تعادل در پروژه‌های عمرانی در سطح هشت منطقه شهر بوده و اقدامات زیادی در مناطقی که از جهت سرانه‌های خدمات شهری کمبود داشتند اتفاق افتاده است.

وی به شرایط منطقه 6 شهر قم اشاره کرد و افزود: در این منطقه پنج بوستان احداث شده و بعد از سال‌ها خیابان کارگر و فهیمی بازگشایی شد؛ با توجه به عرض کم خیابان امامزاده ابراهیم تلاش بر این است که خط مترو شهر قم که از این محور عبور می‌کند هرچه زودتر به بهره‌برداری رسیده و نیاز به تعریض خیابان نباشد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر قم با بیان اینکه ریل راه‌آهن در منطقه 6 تاثیرات منفی داشته است گفت: تابلیه کارگر در دو طرف احداث شده تا تسهیل خوبی در تردد شهروندان صورت گیرد.

وی با اشاره به پیگیری شورای شهر برای هماهنگی با راه‌آهن کشوری برای احداث تابلیه دو طرف ریل آهن پل خیابان امامزاده ابراهیم گفت: با احداث این تابلیه خیابان زینبیه نیز امتداد خواهد یافت.

امراللهی با اشاره به ساماندهی ورودی شهر از سمت محور جعفریه گفت: این پروژه روی بلوار حضرت معصومه(س) در حال اجرا است و تقاطع غیرهمسطح بلوار حضرت معصومه(س) و بلوار امام‌علی تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: در حوزه تکمیل انهار و مجموعه زهکشی منطقه 6 که همیشه بیشترین مشکلات را در بارندگی‌ها داشت اقدامات بیشتری اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 93023

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/93023/تکمیل-تقاطع-غیرهمسطح-ورودی-جعفریه-پایان-سال

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir