قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نسل جوان راه علمی شهید فخری زاده را تداوم می‌بخشد، گفت: همه ما این جنایت را محکوم کرده و ابراز بیزاری کرده و به‌موقع انتقام خون شهید فخری زاده را از دشمنان اسلام می‌گیریم.
عضو مجلس خبرگان رهبری: ملت ایران به‌موقع انتقام خون شهید فخری زاده را از دشمنان می‌گیرد
عضو مجلس خبرگان رهبری: ملت ایران به‌موقع انتقام خون شهید فخری زاده را از دشمنان می‌گیرد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ عسکر دیرباز اظهار داشت: ملت ایران فرزند دلسوز و توانمندی را از دست داد که در زمینهٔ هسته‌ای یکی از استوانه‌های کم‌نظیر ایران اسلامی بود، اگرچه فقدان ایشان سبب مصیبتی برای برنامه‌های صلح‌آمیز کشور است ولی از جهت دیگر شخصی که این‌گونه به شهادت می‌رسد سبب انگیزه مضاعفی برای نسل جوان می‌شود تا تلاش و خدمت بیشتری کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: سال 89 و 90 هنگامی‌که  دانشمندان هسته‌ای به شهادت رسیدند برخی از دانشجویان رشته فیزیک را انتخاب کردند و تأکید داشتند که به این دلیل این رشته را انتخاب کردیم تا ادامه‌دهنده راه این شهدای عزیز باشیم.

رئیس دانشگاه قم ایستادگی ملت ایران در برابر دشمن را موردتوجه قرارداد و گفت: استکبار جهانی تصور می‌کند که با ترور دانشمندان هسته‌ای می‌تواند به ملت ایران ضربه وارد کند ولی بارها این موضوع را آزموده و ملاحظه کرده این‌گونه اقدامات ناجوانمردانه اثر عکس دارد و سبب می‌شود ملت ایران با قدم‌های استوارتری راه شهدا را ادامه دهد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت شهادت شهید فخری زاده بیان کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند راه علمی این شهید باید توسط عزیزان دیگر با جدیت دنبال شود و انشا الله این موضوع موردتوجه باشد.

دیرباز خاطرنشان کرد: همه ما این جنایت را محکوم کرده و ابراز بیزاری کرده و به‌موقع انتقام خون این شهید را از دشمنان اسلام می‌گیریم، خدا را قسم می‌دهیم به احترام خون پاک شهدا همه ما را ادامه‌دهنده شهیدان والامقام قرار دهد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciwua3.t1apr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما