دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : 93033

آماده‌باش ۱۵۰۰ نیروی خدمات شهری برای مقابله با آبگرفتگی

قم نيوز : مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با توجه به بارش‌های در پیش، از آماده‌باش همه نیروهای آتش‌نشانی و 1500 نیروی خدمات شهری خبر داد.
آماده‌باش ۱۵۰۰ نیروی خدمات شهری برای مقابله با آبگرفتگی
آماده‌باش ۱۵۰۰ نیروی خدمات شهری برای مقابله با آبگرفتگی
به گزارش قم نیوز سید محسن میرهادی در رابطه با آماده‌باش نیروهای شهرداری با توجه به بارش‌های پیش‌رو، اظهار کرد: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران از روز شنبه تمام نیروهای آتش‌نشانی به‌صورت آماده‌باش هستند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به آمادگی شهرداری‌های مناطق به‌منظور کنترل آب‌های روان، افزود: ۱۵۰۰ نیروی معاونت خدمات شهری نیز در این ایام آماده‌باش هستند که از هرگونه آب‌گرفتگی جلوگیری کنند.

میرهادی از آمادگی ماشین‌آلات سبک و سنگین و پمپ‌های مکش برای ورود به عملیات در صورت هرگونه آبگرفتگی هم خبر داد و گفت: نقاط بحرانی در مناطق مختلف شهر شناسایی‌شده‌اند و برای اطمینان کیسه‌های شن موردنیاز در نقاطی که مشکل داشتند، قرار داده‌شده است.

وی از لایروبی کانال‌ها و انهار هم خبر داد و افزود: این کار نیز به‌صورت کامل انجام‌شده است و در مناطق به‌صورت مستمر رصد می‌شود که گرفتگی انهار به بحث آب‌گرفتگی کمک نکند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchxvnw.23nxxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما