قم نيوز : شهردار قم با با اشاره به اهمیت حمایت حاکمیت از شهرداری‌ها، بر لزوم ورود وزارت کشور در امر تأمین قیر شهرداری‌ها تأکید کرد.
وزارت کشور در تأمین قیر شهرداری‌ها به میدان بیاید/ مشارکت سازمان توسعه و عمران در پروژه قطار شهری
وزارت کشور در تأمین قیر شهرداری‌ها به میدان بیاید/ مشارکت سازمان توسعه و عمران در پروژه قطار شهری
به گزارش قم نیوز دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد در جلسه شورای سازمان توسعه و عمران شهرداری قم که در استانداری برگزار شد با اشاره به اهمیت حمایت حاکمیت از شهرداری‌ها اظهار داشت: شهرداری یک ارگان عمومی و به‌گونه‌ای وابسته به حاکمیت است و اگر حمایت حاکمیت از شهرداری نباشد به‌ویژه در شرایط حساس کنونی کار برای شهرداری‌ها سخت می‌شود.

شهرداری قم بابیان اینکه شهرداری یک سازمان مردمی و حاکمیتی است افزود: چالش‌هایی که برای معدن شهرداری در قم ایجادشده است عجیب است درصورتی‌که باید از شهرداری‌ها حمایت شود. یک‌زمانی در اصفهان به دلیلی همه معادن بسته شد و تنها معدنی که به فعالیت خودش ادامه داد معدن شهرداری بود به این دلیل که مصالح مردم در فعالیت آن معدن بود.

وی به چالش گرانی قیر برای شهرداری‌ها هم اشاره کرد و گفت:وزارت کشور در این رابطه سفت و محکم وارد میدان نیامده است و درصورتی‌که باید مدیریت کند و از حقوق شهرداری‌های زیر نظر خود حمایت کند.

شهردار قم به پروژه‌های سازمان توسعه و عمران شهرداری هم اشاره کرد و افزود: تقاطع ولی‌عصر پروژه ۵۰ میلیارد تومانی است که به‌زودی تمام می‌شود. جعفریه پروژه دیگر سازمان توسعه و عمران است که تا دوماه دیگر از دست سازمان خارج می‌شود، پل ۹ دی هم در ماه‌های آینده تمام می‌شود و یک‌مرتبه دست سازمان از پروژه خالی می‌شود.

سقائیان نژاد افزود: برای سال آینده باید بودجه سازمان توسعه و عمران روی ۲۵۰ الی ۳۰۰ میلیارد تومان بسته شود و این سازمان در پروژه‌های بزرگ مانند قطار شهری مشارکت کند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcjiyeh.uqettzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما