سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : 93052

تیر هندبالی‌ها به سنگ خورد / انحلال پاس منتفی شد

قم نيوز : فدراسیون هندبال از تداوم حضور تیم هندبال پاس ناجای قم در مسابقات فصل جاری لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور خبر داد.
تیر هندبالی‌ها به سنگ خورد / انحلال پاس منتفی شد
تیر هندبالی‌ها به سنگ خورد / انحلال پاس منتفی شد
به گزارش قم نیوز بعد از برگزاری بازی‌های مرحله دوم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور بود که ابتدا در یک نشست خبری و سپس در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای از سوی محسن ولیان مدیر تیم هندبال پاس ناجای قم، خبر انحلال این تیم و کناره‌گیری از ادامه مسابقات لیگ برتر بر سر زبان‌ها افتاد.

به نظر می‌رسد تدبیر عوامل تیم هندبال پاس ناجای قم این بود که با انتشار خبر شایعه کناره‌گیری و انصراف این تیم از ادامه مسابقات فصل جاری لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، کمی نگاه مسوولان قم به این تیم جلب شود که ظاهرا این اتفاق نیافتاده و اگر اینچنین باشد عملا تیر هندبالی‌ها برای جلب حمایت مسوولان قم به سنگ خورده و در مجموع این موضوع به نفع ورزش قم و رشته مستعد هندبال نیست.

ریشه این خبر به مشکلات مالی تیم هندبال پاس ناجای قم در رقابت‌های این دوره لیگ برتر هندبال اختصاص دارد، اما نکته عجیب این است که تهدید مدیر تیم هندبال پاس ناجای قم واکنشی از سوی مسوولان استان قم نداشت تا اینکه رئیس فدراسیون هندبال شایعه کناره‌گیری این تیم از لیگ برتر را رسما رد کرد.

اکنون با اعلام برنامه دیدارهای مرحله نخست از دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور از سوی فدراسیون، نام تیم پاس ناجای قم در برنامه بازی‌ها به چشم می‌خورد و این تیم باید روزهای 19 تا 23 آذر ماه در سه مسابقه مهم و سرنوشت‌ساز برابر حریفان خود به میدان برود.

بر این اساس رئیس فدراسیون هندبال نیز از کناره‌گیری تیم هندبال پاس ناجای قم از لیگ برتر اعلام بی‌اطلاعی کرد و گفت: در روزهای اخیر شنیدم که مسوولان این تیم نسبت به شرایط مالی گلایه داشتند، اما تا کنون هیچ نامه‌ای راجع به انصراف تیم هندبال پاس از لیگ برتر دریافت نکرده‌ایم.

علیرضا پاکدل خاطرنشان کرد: نه تنها هیچ نامه‌ای به فدراسیون هندبال ارسال نشده، بلکه هیچ درخواست شفاهی هم به فدراسیون نداده‌اند، بنابراین فکر می‌کنم مشکلی برای ادامه حضور این تیم در رقابت‌های لیگ برتر وجود نداشته باشد.

تیم هندبال پاس قم در سه دیدار پیش‌روی خود از مرحله نخست دور برگشت پیکارهای لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور باید روزهای 19، 21 و 23 آذر ماه برابر رقبای خود به میدان برود، تیمی که در گروه دوم مرحله مقدماتی این فصل جای دارد و یکی از بخت‌های صعود به مرحله بعد محسوب می‌شود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcirua3.t1apw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما