کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پلمب یک واحد فروشگاه مواد پروتئینی در قم

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 11 آذر 1399 ساعت 11:59

رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت معدن تجارت گفت: فروشگاهی در قم که ۳۱۸۵ کیلوگرم ران مرغ منجمد را به عنوان مرغ گرم به مردم فروخته است، پلمب شد.


به گزارش قم نیوز محمود شعبانی رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان قم‌ با اشاره به اینکه انجماد زدایی مرغ منجمد یک تخلف بهداشتی است،گفت: این فروشگاه ۳۱۸۵ کیلوگرم ران مرغ منجمد را با گذاشتن در محیطی گرم تبدیل به مرغ به اصطلاح برفکی می‌کرد و به قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان می‌فروخت که به دستور مقام قضائی تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان قم‌ با اشاره به اینکه با انجماد زدایی تا حد زیادی از خاصیت پروتئینی مرغ کم می‌شود، امکان جذب آلودگی‌های محیطی بسیار بالا می‌رود و مرغ‌ها باید بلافاصله به مصرف برسد، افزود: بسیاری از خریداران و مصرف کنندگان از این موضوع آگاه نیستند و پس از خرید، دوباره آن‌ها را منجمد می‌کنند.

شعبانی عنوان کرد: مرغ‌های کشف شده به آزمایشگاه معتمد دامپزشکی فرستاده شده تا در صورتی که آلودگی این مرغ‌ها بیش از حد مجاز نباشد، برای فرآوری به کارخانه‌های سوسیس و کالباس سازی تحویل داده می‌شود و چنانچه حجم آلودگی در این مرغ‌ها بیش از حد مجاز باشد، معدوم خواهند شد.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 93054

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/93054/پلمب-یک-واحد-فروشگاه-مواد-پروتئینی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir