سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : 93059

غیرفعال شدن واحدهای تولیدی تملک شده قابل قبول نیست

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم هدف اول استان را در فعالیت واحدهای تولیدی، غیرفعال نشدن آن ها به دلیل تملّک دانست.
غیرفعال شدن واحدهای تولیدی تملک شده قابل قبول نیست
غیرفعال شدن واحدهای تولیدی تملک شده قابل قبول نیست
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری امروز و در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد با بیان این که حتی یک واحد تولیدی هم نباید به دلیل تملّک از مدار تولید خارج شود گفت: گزارش ها نشان می دهد 68 درصد واحدهای تولیدی در این موضوع تعیین تکلیف شده اند و به عبارت دیگر از 72 واحد تولیدی استان، تنها 23 مورد باقی مانده که باید تعیین تکلیف شوند.

وی با تأکید بر این که هدف اول استان، غیرفعال نشدن واحدهای تولیدی به دلیل تملک است اظهار کرد: بر این اساس، حتی یک واحد تولیدی هم نباید به این دلیل غیرفعال باشد و از این رو ضروری است تا مسؤولان نسبت به رفع موانع موجود در این زمینه اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم اضافه کرد: البته این که از 72 واحد تملک شده به تنها 23 مورد و یا بر اساس آماری دیگر به 18 مورد رسیده ایم، اقدامی مثبت تلقی می شود، اما تردیدی نیست که تک تک واحدهای باقیمانده نیز باید بر اساس زمان بندی مشخص به نتیجه لازم برسند.

وی افزود: بنابراین واحدهای باقیمانده باید از تملّک خارج، با اولویت صاحبان قبلی واگذار شوند و به مدار تولید بازگردند.

غضنفری ادامه داد: دستور استاندار و اولویت استانداری قم هم همین بوده و هست که واحدهای تولیدی استان نباید غیرفعال باشند و باید از همه ظرفیت های تولیدی در استان به بهترین شکل استفاده شود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcf1xd1.w6dmtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما