چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : 93066

درخشش بازیکن شیمیدر در بسکتبال انتخابی کاپ آمریکا

قم نيوز : بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم پس از درخشش در مسابقات انتخابی کاپ آمریکا برای نماینده قم در مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود.
درخشش بازیکن شیمیدر در بسکتبال انتخابی کاپ آمریکا
درخشش بازیکن شیمیدر در بسکتبال انتخابی کاپ آمریکا
به گزارش قم نیوز تیم بسکتبال شیمیدر قم در فصل 1399 لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور دو بازیکن خارجی به نام‌های الوی وارگاس و کلوین آمایو دارد که در دو بازی این تیم مقابل نیروی زمینی و آینده‌سازان تهران از مرحله نخست لیگ برتر بسکتبال نمایش قابل قبولی داشتند.

وارگاس اهل کشور دومنیکن است و برای نخستین‌بار در لیگ برتر بسکتبال ایران بازی می‌کند، بسکتبالیست 212 سانتیمتری که در پست سنتر برای شیمیدر به میدان می‌رود و عضو تیم ملی دومنیکن نیز محسوب می‌شود، به همین دلیل به اردوی تیم ملی کشورش دعوت شد تا در مسابقات انتخابی کاپ آمریکا به میدان برود.

دومنیکن که در گروه C پیکارهای انتخابی کاپ آمریکا قرار دارد پس از یک باخت و یک پیروزی در پنجره نخست این بازی‌ها، در پنجره دوم مسابقات دو حریف به نام‌های کوبا و ویرجین آیلند پیش‌رو داشت که با درخشش بازیکن شیمیدر هر دو بازی را برد تا موقعیت خود را در جدول این گروه بهتر کند.

تیم ملی بسکتبال دومنیکن با درخشش سنتر شیمیدر ابتدا برابر تیم ملی ویرجین آیلند به میدان رفت و با درخشش الوی وارگاس توانست حریف خود را با حساب 89 بر 75 شکست دهد، برد ارزشمندی که وارگاس در آن عملکرد فوق‌العاده‌ای برای دومنیکن به نمایش گذاشت و آمار 23 امتیاز و 12 ریباند و کارایی 24 را به نام خود ثبت کرد تا بهترین بازیکن تیم ملی دومنیکن لقب گرفته و نقش ارزنده‌ای در این پیروزی ایفا کند.

تیم ملی دومنیکن دیگر مسابقه خود در این پنجره از پیکارهای انتخابی آمریکاپ 2022 را برابر تیم ملی کوبا برگزار کرد، مسابقه‌ای که در آن به برتری 96 بر 60 رسید و بدین‌ترتیب سومین پیروزی را در جدول رده‌بندی گروه C انتخابی کاپ آمریکا مقابل نام خود به ثبت رساند.

وارگاس بلافاصله بعد از دو بازی تیمش به ایران باز می‌گردد تا در مرحله دوم رقابت‌های مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال تیم شیمیدر قم را در مصاف با تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، شهرداری بندرعباس، کوچین آمل، مس کرمان و مهرام تهران از گروه دوم این فصل همراهی کند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcd9z0n.yt0s96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما