کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لایروبی مستمر انهار و کانال‌ها به‌منظور جلوگیری از آبگرفتگی/ فعالیت کارگروه جمع‌آوری آبهای سطحی در مناطق هشت‌گانه

شهرداری قم , 12 آذر 1399 ساعت 13:33

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به فعالیت کارگروه جمع‌آوری آبهای سطحی در مناطق هشت‌گانه و سازمان‌های تابعه حوزه معاونت خدمات شهری از لایروبی مستمر انهار و کانال‌ها به‌عنوان یکی از اقدامات این کارگروه خبر داد.


به گزارش قم نیوز سید محسن میرهادی با اشاره به تمهیدات شهرداری برای پیشگیری از مخاطرات احتمالی بارندگی‌ها، اظهار داشت: با توجه به تغییرات اقلیمی و افزایش بارندگی‌های رگباری در مدت کوتاه و با شدت زیاد به‌منظور تاب‌آوری اقدامات پیشگیرانه شهرداری از سال پیش در دستور کار قرارگرفته است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از لایروبی انهار و کانال‌ها در طول سال هم خبر داد و افزود: لایروبی انهار در طول سال انجام و ماشین‌آلات جمع‌آوری آبهای سطحی نیز تهیه‌شده است.

میرهادی تصریح کرد: با توجه به‌شدت بارندگی‌ها در سال‌های اخیر کارگروه جمع‌آوری آب‌های سطحی در مناطق هشت‌گانه و سازمان‌های تابعه حوزه معاونت خدمات شهری برای اجرای طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی تشکیل شد و بر اساس مطالعات انجام‌شده اقدامات به‌منظور جمع‌آوری آب‌های سطحی در دستور کار قرارگرفته است.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم پیام‌های شهروندان را از طریق سامانه ۱۳۷ ارتباط شهروندان و شهرداری با سهولت و سرعت بیشتری دریافت کنیم، کاربرهایی را برای پاسخگویی در حوزه خدمات شهری مستقر کردیم که بتوانیم در اسرع وقت پیام‌های را دریافت کرده و مشکلات آب‌گرفتگی در سطح مناطق را مرتفع کنیم.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم بر ضرورت همراهی مردم در اطلاع‌رسانی آبگرفتگی‌ها هم تأکید کرد و گفت: از شهروندان هم درخواستمان این است که با سامانه ۱۳۷ تماس داشته باشند تا با همراهی هم بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 93075

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/93075/لایروبی-مستمر-انهار-کانال-ها-به-منظور-جلوگیری-آبگرفتگی-فعالیت-کارگروه-جمع-آوری-آبهای-سطحی-مناطق-هشت-گانه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir