کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ثبت روزانه هزار جریمه یک میلیون تومانی در محورهای مواصلاتی قم

خبرگزاری فارس , 12 آذر 1399 ساعت 13:36

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم از إعمال روزانه حدود یک هزار و 50 جریمه یک میلیون تومانی محدودیت تردد بین شهری در محورهای مواصلاتی قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز سرهنگ سید مجتبی اشرفی که امروز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سخن می گفت با بیان این که بیش از 2 هزار و 500 نفر از پرسنل انتظامی و ترافیکی در استان مشغول نظارت بر محدودیت های کرونایی هستند خاطر نشان کرد: آمار نشان می دهد که روزانه حدود 170 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان انجام می شود که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 41 درصد کاهش دارد.

وی افزود: همچنین دوربین های محورهای مواصلاتی استان در این ایام و به صورت روزانه، حدود یک هزار و 50 جریمه یک میلیون تومانی را بابت ممنوعیت تردد بین شهری ثبت کرده اند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم سپس به صدور مجوزهای تردد از استان اشاره و بیان کرد: میانگین صدور مجوز تردد، حدود یک هزار مورد در هر روز بوده است.

اشرفی همچنین درباره حضور نیروی انتظامی در بازرسی ها و نظارت های مشترک گفت: نیروی انتظامی در ایام اخیر در بیش از 13 هزار بازدید مشترک حضور داشته است.

وی با اشاره به کشف و ضبط یک میلیون و 200 هزار ماسک غیربهداشتی در استان عنوان کرد: بازرسی ها و نظارت های اخیر به 63 مورد پلمب در استان منجر شده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم همچنین اذعان کرد: نگرانی حوزه انتظامی در استان و در حوزه مدیریت بحران، کمبود برخی امکانات و تجهیزات است.

وی سپس پیشنهاد داد تا امکانات و تجهیزات همه دستگاه ها و نهادهای استانی در این موضوع و در یک بررسی همه جانبه، احصا شود تا همه دستگاه های دخیل در مدیریت بحران ها ضمن اطلاع از این امکانات و تجهیزات، نسبت به رفع مشکلات و محدودیت های احتمالی اقدامات لازم را مبذول دارند.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 93076

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/93076/ثبت-روزانه-هزار-جریمه-یک-میلیون-تومانی-محورهای-مواصلاتی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir