قم نيوز : مدیر حوزه‌های علمیه گفت: موضوعی که اهمیت دارد توجه مضاعف به مستضعفین است تا نیازهای اساسی مردم به‌ویژه مواد غذایی با قیمت مناسب در دسترس آن‌ها قرار بگیرد
مدیر حوزه‌های علمیه: رفع نیازهای اساسی مستضعفین جامعه مورد تاکید باشد
مدیر حوزه‌های علمیه: رفع نیازهای اساسی مستضعفین جامعه مورد تاکید باشد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علیرضا اعرافی در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد اظهار داشت: حوزه علمیه موقوفات و منابع پایدار بسیاری داشته است، امیدواریم وزارت جهاد کشاورزی در مورد احیای آن‌ها در زمینه‌های کشاورزی و در خدمت به مردم و محرومین همکاری‌های لازم را داشته باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه بیان کرد: تعامل وزارت جهاد کشاورزی با فعالان فرهنگی حوزه علمیه که تحت طرح‌هایی همچون هجرت بلند مدت شبکه گسترده‌ای را در نقاط مختلف کشور اعم از شهرها و روستاها تشکیل داده‌اند سبب اتفاقات خوبی در حوزه تولید دانش، ترویج و ارتقای همکاری‌های مردم و مسئولان و متخصصین است.

امام‌ جمعه قم عنوان کرد: سهم مواد غذایی در سبد مردم در حال کاهش است، امیدواریم زنجیره تولید و تامین و عرضه این مواد اصلاح شود تا مردم کمتر دچار این مشکلات شوند.

عضو فقهای شورای نگهبان با تاکید بر لزوم رفع مشکلات محرومین جامعه تصریح کرد: موضوعی که اهمیت دارد توجه مضاعف به مستضعفین است تا نیازهای اساسی مردم به‌ویژه مواد غذایی با قیمت مناسب در دسترس آن‌ها قرار بگیرد.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: وجود روستاها در جهت رشد تولیدات کشاورزی بسیار مهم است، باید با نگاه علمی و جهادی به مقوله روستا، چرخه خودکفایی در محصولات غذایی به ویژه محصولات استراتژیک و راهبردی طراحی و عملیاتی شود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcewz8o.jh8x7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما