جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : 93105

پیکر آیت‌الله الهادی در حرم حضرت معصومه(س) آرام گرفت

قم نيوز : پیکر مرحوم آیت‌الله جعفر الهادی (خوشنویس) پدر شهید و استاد حوزه علمیه در حرم کریمه اهل بیت(س) به خاک سپرده شد.
پیکر آیت‌الله الهادی در حرم حضرت معصومه(س) آرام گرفت
پیکر آیت‌الله الهادی در حرم حضرت معصومه(س) آرام گرفت
به گزارش قم نیوز پیکر مرحوم آیت‌الله جعفر الهادی (خوشنویس) پدر شهید و استاد حوزه علمیه پیش از ظهر امروز در حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع شد.

آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، آیت‌الله اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری و  عده محدودی از دوستداران این عالم برجسته در این مراسم حضور داشتند.

پیکر آیت‌الله الهادی مقابل درب شبستان امام خمینی(ره) جهت وداع قرار گرفت و آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان نماز میّت را بر پیکر این عالم ربانی اقامه کرد و در حرم کریمه اهل بیت(س) به خاک سپرده شد.

آیت‌الله جعفر الهادی (خوشنویس) از اساتید برجسته حوزه علمیه قم صبح روز پنجشنبه در سن 74 سالگی بر اثر عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت.

این عالم ربانی در علومی چون حدیث، کلام، ملل و نحل صاحب‌نظر بود و در تاسیس مرکز تخصصی علوم حدیث حوزه علمیه قم تلاش‌های بسیاری انجام داد و آثار گران‌قدری را به رشته تحریر درآورده است.

این استاد برجسته حوزه علمیه علاوه بر تالیف و تدریس سفرهای تبلیغی بسیاری به خارج از کشور داشته و در ترویج مکتب اهل‌بیت(ع) از هیچ تلاشی فروگذار نبود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchmznw.23nxvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما