قم نيوز : کاپیتان تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: در مدت زمان تعطیلی لیگ سعی کردیم روی نقاط ضعف و قوت تیم تمرکز کرده، ضعف‌ها را برطرف کنیم تا بهتر از مرحله قبل وارد مسابقات آینده شویم.
چشم‌انداز شیمیدر حضور موفق در مراحل پلی‌آف و نهایی لیگ برتر است
چشم‌انداز شیمیدر حضور موفق در مراحل پلی‌آف و نهایی لیگ برتر است
به گزارش قم نیوز مهراد آتشی اظهار کرد: بعد از شرایطی که کرونا ایجاد کرد مهم این بود که از نظر روحی، روانی و جسمانی به وضعیت مطلوب برگردیم و در شرایط مسابقه قرار بگیریم که با برنامه‌ریزی خوب کادر فنی و زمان‌بندی مناسبی که توسط مربیان برای تمرینات در نظر گرفته شد و همچنین تمهیدات باشگاه به هماهنگی خوبی رسیدیم.

وی ادامه داد: به نظر من دو بازی ابتدایی لیگ امسال برای شروع خوب بود ولی وقفه‌ای که ایجاد شد تا مسابقات بعدی یک مقدار از جنبه‌های مختلف روند آماده‌سازی تیم را سخت کرده است، چون واقعا برای هر بازیکن سخت است که ابتدای فصل از شرایط بدنسازی به مسابقه برسد و دوباره به خاطر وقفه لیگ تا مسابقه بعدی به سراغ بدنسازی برود.

کادر فنی کاردان و بازیکنان خوب و با تجربه‌ای داریم
کاپیتان تیم بسکتبال شیمیدر قم اضافه کرد: با این حال کادر فنی کاردان و بازیکنان خوب و با تجربه‌ای داریم که این شرایط برای‌شان عجیب‌ نیست، در مدت زمان تعطیلی لیگ سعی کردیم روی نقاط ضعف و قوت تیم تمرکز کرده، ضعف‌ها را برطرف کنیم، بیشتر به شرایط مسابقه برسیم تا بهتر از مرحله قبل وارد مسابقات آینده شویم.

آتشی در  پاسخ به اینکه آیا از عملکرد خودت در مرحله قبل مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور رضایت داری؟ تصریح کرد: چیزی که برای من اهمیت داشت این بود که از نظر بدنی به شرایط مسابقه برگردم که خدا را شکر مشکلی نبود، ضمن اینکه بازی‌ها هم کمی آسان بود.

از مرحله بعد بازی‌های ما حساسیت بالاتری دارد
وی ابراز کرد: دو بازی قبل برای ما ساده به شمار می‌رفت ولی نتایج آن برای یک شروع خوب مهم بود، ان‌شاءالله اگر آسیب‌دیدگی نداشته باشیم و شرایط مطلوب فعلی را ادامه دهیم، به دنبال این هستیم که آمادگی‌مان را از مرحله بعد نشان دهیم، به ویژه اینکه از مرحله بعد بازی‌های ما حساسیت بالاتری دارد.

کاپیتان تیم بسکتبال شیمیدر قم در ادامه راجع به جایگاه شیمیدر در لیگ امسال گفت: سعی ما این است که تیم بهترین نتایج را بگیرد ولی باید مسابقه به مسابقه برای رسیدن به هدف‌مان تلاش کنیم و به دنبال ارائه قوی‌ترین نمایش خود در مراحل پایانی باشیم، در واقع چشم‌انداز ما حضور موفق در مراحل پلی‌آف و نهایی لیگ برتر است.

درغوکاسیان تفکرات حرفه‌ای دارد
وی در ادامه خاطرنشان کرد: آنچه که در مسیر تحقق این موضوع اهمیت دارد و خوشبختانه در باشگاه شیمیدر خیلی خوب به چشم می‌خورد تفکرات حرفه‌ای مدیریت، زیرساخت‌های موجود و نوع برنامه‌ریزی توسط باشگاه است که ما را در مسیر رسیدن به هدف کمک می‌کند.

آتشی شیمیدر را یک باشگاه حرفه‌ای توصیف کرد و افزود: هنریک درغوکاسیان به عنوان مدیرعامل باشگاه نشان داده که هم تفکرات حرفه‌ای دارد و هم زیرساخت‌های مناسبی برای باشگاه ایجاد کرده و مدیر نتیجه‌گرا نیست، ضمن اینکه کادر فنی و بازیکنان ما نفرات برجسته‌ای هستند و یقینا با این ظرفیت مدعی هستیم.

وی با بیان اینکه باید از مدیریت باشگاه تشکر کنم که تمهیدات لازم را اندیشیده‌اند تا اعضای تیم در آرامش تمرین کنند، در پایان اظهار کرد: ما از مرحله دوم بازی‌های مهمتری پیش‌رو داریم و همانگونه که می‌دانید مسابقه روز اول دی‌ماه با تیم ذوب‌آهن اصفهان بسیار سخت است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcc4sqo.2bq1i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما