يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : 93131

رتبه چهارم مقاومت قم در لیگ برتر کشتی

قم نيوز : تیم کشتی فرنگی شهدای مقاومت بسیج قم با قبول سه باخت به کار خود در مرحله گروهی رقابت‌های این فصل لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور پایان داد.
رتبه چهارم مقاومت قم در لیگ برتر کشتی
رتبه چهارم مقاومت قم در لیگ برتر کشتی
به گزارش قم نیوز در شرایطی که کشتی فرنگی یکی از رشته‌های موفق ورزش قم به شمار می‌رود و قم را برای بازی‌های المپیک توکیو صاحب سهمیه کرده است، اما وجود مشکلات مالی در این رشته موجب شد تا چهره‌های شاخص کشتی فرنگی قم به سایر تیم‌ها رفته و نماینده قم در لیگ برتر بدون حضور آنها به میدان برود.

تیم شهدای مقاومت بسیج قم در حالی روانه فصل 1399 لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور شد که چهره‌های شاخص و مطرحی همچون هادی علیزاده‌پورنیا، مهدی ابراهیمی، علیرضا نجاتی و محمدجواد رضایی به دلیل پیوستن به سایر تیم‌ها در قم حضور نداشتند و به جای آنها نفرات جوان و جویای نام جایگزین شدند.

تیم شهدای مقاومت بسیج قم در نیم‌فصل نخست مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور برابر رقبای خود چهار مسابقه برگزار کرد که نتیجه سه رقابت به نفع حریفان بود و یک برد مقابل نماینده خوزستان در کارنامه فرنگی‌کاران قمی به ثبت رسید اما نماینده قم در دور برگشت سه مسابقه برگزار کرد و هر سه رقابت را باخت.

این تیم که با هدایت سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران یعنی روح‌الله میکائیلی به میدان رفته بود نخستین رقابت دور برگشت را با حساب هفت بر سه به تیم صبا نور کردستان باخت، مسابقه‌ای که در آن فرنگی‌کاران اوزان 63، 67 و 72 کیلوگرم نتیجه را به نفع نماینده قم کردند و سایر اوزان به حریفان باختند.

در دومین رقابت این مرحله، کشتی‌گیران قم برابر تیم مدعی قهرمانی یعنی بازار بزرگ ایران به میدان رفته و با حساب 9 بر یک باختند، در حالی که تک کشتی‌گیر پیروز تیم شهدای مقاومت بسیج قم امیر عبدی در وزن 72 کیلوگرم بود که در ادامه مسابقات به عنوان پدیده این مرحله معرفی شد.

کشتی‌گیران تیم مقاومت بسیج قم در سومین مسابقه خود به مصاف دانشگاه آزاد اسلامی رفتند و این رقابت نیز با نتیجه هفت بر سه به نفع تیم حریف تمام شد تا در جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی این فصل، تیم شهدای مقاومت بسیج قم با قرار گرفتن در جایگاه چهارم به کار خود پایان دهد، ضمن اینکه بازار بزرگ و دانشگاه آزاد از این گروه به نیمه نهایی رفتند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcgqq9y.ak9ww4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما