قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: میزان رعایت پروتکل‌ها و محدودیت‌ها در قم بیش از ۸۵ درصد است، در حال حاضر بیش از ۸۵ درصد مردم قم از ماسک استفاده می‌کنند که این وضعیت باید حفظ شود.
میزان رعایت پروتکل‌ها و محدودیت‌ها در قم بیش از ۸۵ درصد است
میزان رعایت پروتکل‌ها و محدودیت‌ها در قم بیش از ۸۵ درصد است
به گزارش قم نیوز محمدرضا قدیر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته برای مقابله با ویروس کرونا در قم اظهار داشت: پس از یک پیک نسبتاً طولانی و شدیدی که پشت سر گذاشتیم  به لطف خدا با شیب نزولی روبرو هستیم، باید از این وضعیت صیانت کرده و وضعیت نارنجی را به وضعیت بهتری تبدیل کنیم.

‌رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اهمیت رعایت موارد بهداشتی برای مقابله با کرونا بیان کرد: از مردم فهیم، شریف و عاقل قم تشکر می‌کنم، میزان رعایت پروتکل‌ها و محدودیت‌ها در قم بیش از 85 درصد است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 85 درصد مردم قم از ماسک استفاده می‌کنند که این وضعیت باید حفظ شود چون اگر این حالت ناگهان رها شود ممکن است همانند قبل به وضعیت قرمز بازگردیم.

‌قدیر تصریح کرد: کاهش محدودیت‌ها و منع ترددهای شبانه وجود داشته باشد، کادر درمان زحمات بسیار زیادی انجام می‌دهند و همکاری اصناف نیز موردتوجه و شایسته تقدیر هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: محدودیت‌ها نباید به‌صورت ناگهانی کم شود و مردم در این زمینه باید همکاری لازم را داشته باشند، رعایت پروتکل‌ها، استفاده از ماسک، رعایت محدودیت‌ها و عدم حضور در تجمعات و کانون‌های خانوادگی رمز بهبود وضعیت فعلی است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb08b9.rhbffpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما