چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : 93169

15 بسکتبالیست قم در لیگ ایران / شروع بازی‌ها از 24 آذر در قم

قم نيوز : اسامی کادر فنی و لیست نهایی بازیکنان تیم خانه بسکتبال قم برای حضور در دوره جدید مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور مشخص شد.
15 بسکتبالیست قم در لیگ ایران / شروع بازی‌ها از 24 آذر در قم
15 بسکتبالیست قم در لیگ ایران / شروع بازی‌ها از 24 آذر در قم
به گزارش قم نیوز بسکتبال قم که بعد از حدود سه سال بار دیگر قصد حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول بزرگسالان ایران را دارد، با ترکیبی از چهره‌های با سابقه و قدیمی در کنار تعدادی از نخبه‌ها و بازیکنان آینده‌دار این رشته به سرمربیگری یکی از مربیان با سابقه بسکتبال ایران به میدان می‌رود.

عباس مرشدی که دقیقا 10 سال قبل تیم راه و ترابری قم را در مسیر صعود به مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ایران هدایت کرد و با تیمش به مقام قهرمانی لیگ دسته اول ایران دست یافت، حالا بار دیگر به قم آمده و سرمربی تیم خانه بسکتبال قم در لیگ دسته اول سال 1399 بسکتبال کشور است.

محمود حاجی‌اسماعیلی یکی از چهره‌های شاخص داوری بسکتبال قم و ایران مسوولیت سرپرستی تیم خانه بسکتبال قم را در لیگ دسته اول امسال بر عهده دارد و مربیان این تیم حمیدرضا سلیمی و مهدی رحیمی هستند، ضمن اینکه سجاد عبداللهی به عنوان مربی بدنساز در نماینده قم حضور دارد.

15 بازیکن تیم خانه بسکتبال قم در مسابقات این فصل لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور شامل سبحان صمدی، مجید نادری، مهیاد کاویانی، حامد معصومی، وحید طبیبی، محمدرضا غفاری، محمدامین آناهید، محمدامین ثابتی، مهدی قلی‌زاده، مهدی مرادی، مهدی محمودی، امیرمهدی محمودآبادی، محمود واقفی، سجاد اکبری و محمدعلی عالمی است.

از نکات جالب توجه این است که نفراتی همچون محمدرضا غفاری، وحید طبیبی و مجید نادری 10 سال قبل نیز در تیم دسته اولی بسکتبال ایران حضور داشتند و همگی متولد دهه 1360 هستند، نفرات با تجربه و با سابقه‌ای که قطعا تجربه ارزشمند آنها می‌تواند در کنار نیروی جوانی به تیم خانه بسکتبال قم کمک زیادی کند.

تیم خانه بسکتبال قم در گروه سوم از مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ دسته اول ایران با تیم‌های خانه بسکتبال کاشان، مهرام تهران، شکلّی تهران، بانی‌نو تهران و مدرسه بسکتبال آتشی هم‌گروه است، در حالی که بازی‌های این گروه از 24 آذر ماه به میزبانی نماینده قم در خانه بسکتبال مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار می‌شود.

در این دوره از رقابت‌های لیگ دسته اول ایران که در دو منطقه شمال و جنوب تقسیم‌بندی شده است، 39 تیم حضور دارند که در 6 گروه 5 و 6 تیمی به شکل دوره‌ای با یکدیگر رقابت می‌کنند تا سرنوشت تیم‌ها برای مراحل بعد مشخص شود، در حالی که تیم خانه بسکتبال قم در گروهی سخت قرار گرفته است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchwznw.23nx-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما