کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله یزدی از پشتوانه‌های استوار انقلاب بود

خبرگزاری فارس , 19 آذر 1399 ساعت 14:16

مدیرحوزه‌های علمیه با صدور پیامی ارتحال عالم ربانی و مجاهد خستگی ناپذیر آیت‌الله محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین را تسلیت گفت.


به گزارش قم نیوز در پیام  مدیرحوزه‌های علمیه درخصوص درگذشت آیت‌الله یزدی آمده است: خبر ارتحال مرحوم آیت‌الله آقای حاج شیخ محمد یزدی قدس الله نفسه الزکیه برای حوزه‌های علمیه بویژه حوزه علمیه قم و همه علاقمندان به اسلام و انقلاب اسلامی سنگین و مایه تأسف شدید شد. خدماتآیت‌الله یزدی به اسلام، انقلاب و حوزه علمیه ماندگار و فراموش ناشدنی است.

در این پیام تصریح شده است: آن فقید سعید چهره تابناکی بود که در سال های ممتد از پشتوانه های استوار انقلاب اسلامی و از یاران فداکار امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بشمار می‌آمد و جانفشانی و فداکاری و پیشگامی ایشان از آغاز نهضت اسلامی و خدمات ارزنده آن عالم فرزانه به اسلام و انقلاب و مردم شریف ایران و قم در مسندهای گوناگون حوزوی، علمی، فرهنگی، تقنینی و قضائی و در جایگاه های مهم شورای نگهبان و ریاست مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه های علمیه،ماندگار و فراموش ناشدنی است.

 در این پیام خاطرنشان شده است: فضیلت های اخلاقی و روح انقلابی و بصیرت سیاسی و تلاش اجتماعی ایشان برای همگان بویژه طلاب و فضلای حوزه درس آموز و الهام بخش خواهد بود.

در این پیام آمده است: فقدان آن دانشمند پارسا و با اخلاص را به مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و حوزه‌های علمیه و مردم شریف ایران و قم و بیت شریف ایشان تسلیت و تعزیت عرض می کنم و علو درجات، رضوان الهی و حشر با اولیای الهی و شهدای سرافراز را برای ایشان و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم از خداوند مهربان خواستارم.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 93176

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/93176/آیت-الله-یزدی-پشتوانه-های-استوار-انقلاب

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir